دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف





 
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف

دانشگاه صنعتی شریف دانشگاهی دولتی در شهر تهران قرار دارد که در سال 1344 هجری شمسی بنیان گذاری شد. دانشگاهی با مرتبه علمی بسیار بالا که هر ساله بهترین دانشجویان را در ایران خوب می کند. دانشگاه صنعتی شریف هر ساله برای حمایت از دانشجویان استعداد درخشان و در چارچوب قوانین و ضوابط وزارت علوم تحقیقات و فناوری اقدام به جذب و پذیرش تعداد محدودی از دانشجویان در دوره تحصیلی دکتری از میان دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی می کند. کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف در صورت برخورداری از شرایط منتشر شده از طرف سایت دانشگاه شریف می توانید اقدامات لازم را برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت و بارگذاری کردن مدارک درخواست شده انجام دهند. در این مطلب جامع به بحث در مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی و ضروری را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف به دست آورید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون شریف

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف برای سال تحصیلی 99-98 از تاریخ 15 اسفند ماه 97 آغاز و تا 21 فروردین 98 ادامه داشت باید به عرض برسانیم که امکان تمدید ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف برای ثبت نام افراد جامانده از ثبت نام وجود دارد.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون شریف

کلیه دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد بدون این که نیاز به شرکت و حضور در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه شریف داشته باشند  امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف و ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. در زیر به شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف ذکر شماری از برای شما دوستان گرامی می پردازیم برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون شریف با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

  • برخورداری از مدرک کارشناسی ارشد در رشته تحصیلی مرتبط یا گواهی نامه فراغت از تحصیل تا 31 شهریور 1398 جهت دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره ارشد با معدل حداقل 17 بدون احتساب نمره پایان نامه دانشجو
  • داشتن مدرک دوره کارشناسی در رشته تحصیلی مرتبط با معدل حداقل 17
  • کلیه داوطلبان و متقاضیان تنها امکان دادن درخواست در یک رشته تحصیلی را دارند

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون شریف

هر یک از دانشجویان برای انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف در ابتدای کار ملزم به تهیه شماری از مدارک مهم هستند در این بخش تعدادی از این مدارک لازم برای ثبت نام دکتری بدون آزمون شریف را خدمت شما عزیزان بیان می کنیم.

  • تهیه کپی از کارنامه دوره ارشد متقاضی
  • تهیه کپی از سوابق پژوهشی معتبر و گواهی های افتخارات علمی
  • تهیه کپی از کارنامه مقطع کارشناسی فرد داوطلب
  • ارائه کپی از مدرک زبان ( لازم به ذکر است که به تمامی افراد پذیرفته شده یک نیم سال تحصیلی برای ارائه مدرک زبانی مورد قبول دانشگاه به اداره پذیرش مهلت داده می شود)

رشته های دکتری بدون آزمون شریف

دانشگاه صنعتی شریف در 19 رشته تحصیلی دانشگاهی اقدام به جذب دانشجو در دکتری بدون آزمون می کند. در میان این رشته ها می توان از مهندسی صنایع، علوم کامپیوتر، نانوفناوری، فیزیک، ریاضی، مهندسی شیمی و علوم اقتصادی نام برد. برای اطلاع از لیست کامل رشته های اعلام شده توسط دانشگاه شریف با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه شریف پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به دکتری بدون آزمون سراسری بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه شریف ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *