دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد





 
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد

دانشگاه شاهد از جمله دانشگاه های دولتی در کشور ما ایران به شمار می آید. دانشگاهی که در سال 1369 هجری شمسی به جمع بهترین دانشگاه های کشور پیوست. دانشگاه شاهد از چند دانشکده مختلف تشکیل شده است و رشته های تحصیلی بسیار زیادی در آن به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی تدریس می شود. دانشگاه شاهد مطابق آیین نامه پذیرییش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی دکتری از بین تمامی متقاضیان واجد شرایط اقدام به پذیرش و جذب دانشجو در دوره تحصیلی دکتری می کند. شما دوست عزیز متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد در صورتی که شرایط اعلام شده را دارا هستید می توانید اقدامات ضروری را برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد انجام دهید. در این مطلب جامع به بحث راجع به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد به دست آورید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون شاهد

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد در سال قبل یعنی سال 97 در اردیبهشت ماه صورت گرفت. اما این تاریخ برای سال 98 هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع به عرض متقاضیان می رسد برای کسب اطلاع دقیق تر در رابطه با زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون شاهد

هر کدام از دانشجویان و متقاضیان برای انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد در ابتدای اقدام به ثبت نام باید مدارک مهمی را آماده کنند در این قسمت شماری از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری بدون آزمون شاهد را خدمت شما دوستان بر می شماریم. برای کسب اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون شاهد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

1-ارائه دو قطعه عکس پشت نویسی شده از داوطلب

2-تحویل معرفی نامه از دبیرخانه المپیادهای دانشجویی برای کلیه افراد برگزیده شده در المپیادها

3-ارائه گواهی اشتغال به تحصیل همراه با ریز نمرات دروس گذرانده و ذکر میانگین کل برای دانشجویان ارشد نیمسال آخر

4-تحویل گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن گروه از مقاله هایی که در زمان تقاضا و ثبت نام دکتری بدون آزمون شاهد هنوز به چاپ نرسیده اند.

5-تحویل کارت ملی و تصویر شناسنامه فرد داوطلب.

شرایط پذیرش دکتری بدون کنکور شاهد

تمامی دانش آموختگان دوره ارشد در صورت داشتن شرایط و ضوابطی و بدون احتیاج به شرکت در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه شاهد می توانند نسب به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد اقدام کنند. در این بخش به ذکر شرایط اختصاصی و عمومی پذیرش دکتری بدون کنکور شاهد برایتان می پردازیم.

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور شاهد

  • داشتن معدل کل 17 و یا بالاتر بدون در نظرگرفتن و محاسبه نمره پایان نامه ارشد
  • به دست آوردن حداقل 60 امتیاز از فعالیت های پژوهشی و آموزشی و همین طور مصاحبه بر طبق جداول ارزشیابی مربوط که به وسیله کمیته تخصصی مصاحبه کننده مشخص می شود.
  • داشتن معدل کل 16 و یا بالاتر در دوره کارشناسی

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور شاهد

  • اعتقاد و باور دینی به دین مبین اسلام برای فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون کنکور شاهد
  • پایبند بودن متقاضی به مقررات و ضوابط دانشگاه شاهد

برای کسب اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *