مشاوره تحصیلی

رشته های دانشگاه امام حسین

 
رشته های دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین از جمله بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه های احداث شده در شهر تهران است. دانشگاهی بسیار بزرگ و جامع که در سال 1362 هجری شمسی به وسیله شهید بزرگوار مهدی باکری تحت عنوان پادگان امام حسین بنیان گذاری گردید و سه سال بعد یعنی در سال 1365 این مرکز آموزش عالی به وسیله شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب و تأیید رسید. سرانجام دانشگاه امام حسین به عنوان دانشگاهی مستقل و جامع که از دانشکده های علوم انسانی، علوم پزشکی، فنی مهندسی و علوم پایه تشکیل شده است در سال 1366 هجری شمسی به رسمیت شناخته شد. باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که دانشگاه امام حسین از دو بخش جداگانه و مجزا تشکیل شده است. یکی از این بخش ها تحت عنوان دانشکده افسری که از سال تحصیلی 1387 تا حال حاضر به دانشگاه افسری ارتقاء پیدا کرد و مختص اشخاص انتخاب شده و کسانی است که در آینده و پس از اتمام تحصیلات در سپاه فعالیت دارند. اما بخش دیگر دانشگاه جامع امام حسین است که نحوه جذب و پذیرش دانشجو در آن به وسیله آزمون سراسری است. این دانشگاه شعبات مختلفی در سایر شهرهای ایران به جز تهران دارد و جذب دانشجو در آن به وسیله مصاحبه های عقیدتی و با شرایطی خاص صورت می پذیرد. در این مقاله، به ذکر انواع رشته های دانشگاه امام حسین برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات و شناخت کافی را درباره انواع رشته های بدون کنکور دانشگاه امام حسین در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دست آورید. آگاهی از انواع رشته های دانشگاه امام حسین می تواند شما را در انتخابی هر چه آگاهانه تر در زمان تحصیل در این دانشگاه جامع یاری دهد.

معرفی رشته های دانشگاه امام حسین

در این بخش از مقاله پیش رو به معرفی شماری از انواع رشته دانشگاه امام حسین در دوره های مختلف تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکتری برای شما دوستان گرامی می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های دانشگاه امام حسین با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای انتخاب بهترین رشته در دانشگاه امام حسین با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین در مقطع کارشناسی اقدام به ارائه رشته های بسیاری می کنند. در این جا شماری از رشته های دانشگاه امام حسین در این مقطع را برایتان بر می شماریم.

رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین

علوم اقتصادی

جغرافیای سیاسی

تربیت بدنی و علوم ورزشی

هوانوردی

مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)

مهندسی هوافضا

مهندسی عمران

شیمی

مهندسی مکانیک(طراحی جامدات، حرارت و سیالات)

 

 

 

 

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین در تعداد زیادی از رشته های تحصیلی دانشجویانی را در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور جذب می کند در میان این رشته ها موارد زیر را می توان نام برد.

رشته های ارشد دانشگاه امام حسین

شیمی آلی

مدیریت بحران

اطلاعات استراتژیک

شیمی معدنی

مدیریت اموردفاعی-گرایش هوایی

مهندسی برق-گرایش الکترونیک

مهندسی مخابرات- گرایش رمز

 

 

 

رشته های دکتری دانشگاه امام حسین

باید به عرض شما برسانیم که تعداد رشته های مورد پذیرش در دانشگاه امام حسین و در مقطع دکتری محدودتر از سایر مقاطع تحصیلی است. در زیر به ذکر تعدادی از این رشته ها برای شما می پردازیم.

رشته های دکتری دانشگاه امام حسین

فیزیک لیزر

مهندسی صنایع- تحقیق در عملیات و مهندسی سیستم

مهندسی مکانیک گرایش هوافضا

اطلاعات استراتژیک گرایش امنیتی

سنجش افکار

مدیریت عالی بحران

بهترین رشته های دانشگاه امام حسین

شمار زیادی از شما داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه امام حسین هستید. اما ممکن است این سؤال برایتان مطرح شود که از میان رشته های موجود در این دانشگاه بهترین آن ها کدامند. برای یافتن پاسخ به این سؤال خود می توانید گوشی تلفن را بردارید و با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی رشته های دانشگاه امام حسین پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سؤالی درباره رشته های دانشگاه امام حسین ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *