مشاوره تحصیلی

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

ارتش جمهوری اسلامی ایران یا همان اجا برای تکمیل کادر افسری خود در هر سال تحصیلی اقدام به برگزاری و اجرای آزمونی مستقل می کند. جذب و پذیرش دانشجو در این قبیل از دانشگاه ها به وسیله آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برای دانشجویان صورت نمی گیرد و هر داوطلب لزوماً باید در آزمون ورودی مختص دانشگاه افسری ارتش ثبت نام و شرکت کند. زمان ثبت نام اینترنتی دانشگاه افسری ارتش در تاریخ مشخص شده از جانب مسئولین صورت می گیرد.

در طول این زمان ثبت نام افراد و داوطلبان در دانشگاه های افسری ارتش همچون دانشگاه خاتم الانبیاء، دانشگاه امام علی و دانشگاه شهید ستاری انجام می شود. در این مقاله، به بحث در رابطه با ثبت نام دانشگاه افسری ارتش برای شما عزیزان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را درباره ثبت نام دانشگاه افسری ارتش کسب نمایید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش برای استخدام و تکمیل کادر افسری نیروهای دریایی، هوایی و زمینی منوط به وجود شرایط اختصاصی و عمومی از جانب فرد متقاضی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش است. در زیر به شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش اشاره ای می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

  • با عنایت به شبانه روزی بودن دوره های آموزشی داوطلبان متأهل امکان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را ندارند.
  • تمامی داوطلبانی که از بیماری هایی همچون، بیماری های صعب العلاج، مشکلات عمده ارتوپدی، تالاسمی از نوع مینور و حتی سابقه جراحی های وسیع را دارند به هیچ وجه امکان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را ندارند.
  • داشتن حداقل معدل کل 16 برای دارندگان دیپلم انسانی و معدل کل 14 برای داوطلبان گروه آزمایشی تجربی و ریاضی و حداقل معدل کتبی 10 برای کلیه رشته های تحصیلی
  • ثبت نام دانشگاه افسری ارتش از دانشجویان سایر دانشگاه ها در صورت ارائه برگ انصراف از تحصیل به عمل می آید.

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

کلیه متقاضیان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش پس از مراجعه به سایت www.aja.ir و خرید کارت اعتباری ثبت نام و همین طور اخذ کد رهگیری خرید ثبت نام خود را در دانشگاه افسری ارتش به انجام برسانند. توجه داشته باشید که هر داوطلب در زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ملزم به مشخص کردن حوزه ثبت نامی خود است.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در سال 97 از آذرماه آغاز شد و تا اواسط بهمن ماه ادامه داشت. حتی تاریخی نیز برای انجام ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز در نظر گرفته شده بود. برای کسب اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های دانشگاه افسری ارتش کدامند؟

 هر کدام از داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با توجه به مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم خود امکان ثبت نام در رشته های خاصی را دارند. از جمله این رشته ها می توان از مهندسی فرماندهی و کنترل، مهندسی برق، مهندسی دفاعی، مدیریت دفاعی، علوم کاربردی اطلاعات و مهندسی مکانیک نام برد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی  ثبت نام دانشگاه افسری ارتش پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به آزمون دانشگاه افسری بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *