کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر






ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر

دانشگاه صنعتی مالک اشتر از جمله دانشگاه های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ایران محسوب می شود. دانشگاهی که هدف اساسی از احداث و راه اندازی آن تربیت و آموزش کادر مورد نیاز انواع مراکز تحقیقاتی دفاعی و صنایع مختلف بود. دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سال 1363 و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و همین طور وزارت علوم تحقیقات و فناوری احداث شد. این دانشگاه با هدف مهم حمایت و پشتیبانی از دانش آموخته های استعداد درخشان دوره کارشناسی و با توجه به آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در مقطع ارشد دانشجویانی را با توجه به سهمیه استعداد درخشان از بین کلیه فارغ التحصیلان ممتاز و برجسته دوره کارشناسی جذب می کند. . در این مقاله به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر به دست آورید.
همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هرمزگان را مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد مالک اشتر

ثبت نام هر فرد در ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی مالک اشتر مشروط به وجود شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی است. در این بخش از مقاله حاضر به لیست شماری از شرایط اختصاصی و همین طور عمومی ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • عدم منع قانونی از ادامه تحصیل به جهت خدمت وظیفه عمومی برای متقاضی ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی مالک اشتر
  • تعهد فرد متقاضی ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه مالک اشتر به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
  • کلیه برگزیدگان رتبه های نخست الی پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه مالک اشتر
  • تمامی دانشجویان مایل به ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی مالک اشتر نام  لزوماً باید تحصیلات کارشناسی خود را تا تاریخ 31 شهریورماه سال 98 به اتمام برسانند.

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور مالک اشتر

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سال تحصیلی 98 حداکثر تا اوایل خرداد ماه انجام می شود. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سال جاری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور مالک اشتر

هر یک از داوطلبان و متقاضیان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی مالک اشتر باید تا تاریخ تعیین شده پرونده تقاضای خود را به آدرس پست الکترونیک دفتر استعدادهای درخشان [email protected] ارسال کنند.

رشته های بدون کنکور ارشد مالک اشتر

تمامی داوطلبان محترم از میان رشته گرایش های معرفی شده از طرف دانشگاه صنعتی مالک اشتر امکان ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور ارشد این دانشگاه را دارند. از میان رشته های معرفی شده می توان به مهندسی برق در گرایش های مختلفی از جمله کنترل و مخابرات سیستم اشاره کرد. برای اطلاع دقیق از لیست رشته های مورد ثبت نام در ارشد بدون کنکور دانشگاه مالک اشتر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد بزنید.

اگر سؤالی درباره ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *