آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری
تکمیل ظرفیت ریاضی

تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری





تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری

کاردانی فنی عمران با هدف ایجاد روابط بین مهندسین عمران و معماران و متخصصین با نیروی انسانی و کارگران شکل گرفته است. کاردانی عمران در دانشگاه آزاد و سراسری ارائه می شود و علاقه مندان به آن می توانند به انتخاب این رشته بپردازند. علاوه بر این کاردانی عمران در مرحله تکمیل ظرفیت نیز ارایه می شود. به این جهت در این مقاله به تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری می پردازیم. شما با مطالعه نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری می توانید برای قبولی در این رشته در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری اقدام کنید.

تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد

کاردانی عمران در دانشگاه آزاد در گروه رشته های بدون کنکور قرار گرفته است و برای ورود به این رشته نیازی به شرکت در کنکور آزاد نیست. مقطع کاردانی دانشگاه آزاد بر اساس نوع رشته و شرایط داوطلب به کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته تقسیم شده است. کاردانی فنی عمران در گروه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد قرار گرفته است و برای تحصیل در آن نیاز به دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی است. تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته امکان پذیر است و برای ورود به آن، در مرحله تکمیل ظرفیت لازم است منتظر آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد در مهر ماه و بهمن ماه باشید.

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد

برای شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد ، شما می توانید بعد از آغاز زمان تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری تمام واحدهای دانشگاه آزاد که اواسط مهر ماه است، به انتخاب رشته و ثبت نام بپردازید. ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود و شما می توانید در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد مهر و بهمن ماه دانشگاه آزاد، 20 کد رشته محل را انتخاب نمایید.

تکمیل ظرفیت کاردانی عمران سراسری

اگر مایل به قبولی در دانشگاه سراسری در رشته عمران هستید، می توانید در تکمیل ظرفیت کاردانی عمران دانشگاه های سراسری شرکت کنید. کاردانی عمران در دانشگاه سراسری در هر دو گروه رشته های دارای آزمون و فاقد آزمون ارائه می شود.

شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی عمران سراسری به شرط صادر شدن کارنامه اولیه برای داوطلب امکان پذیر است. اما اگر بخواهید در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی عمران دانشگاه های سراسری و گروه رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنید، شرکت در آزمون سراسری جزء شرایط لازمه نیست.

تفاوت کاردانی فنی عمران دانشگاه سراسری در پذیرش با آزمون و بدون آزمون، به دانشگاه و دوره انتخابی بر می گردد. البته این بدین معنا نیست که پذیرش صرفاً بر اساس تطابق تحصیلی، محدود به دوره های خاص می شود، زیرا شما می توانید در تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری، دوره های روزانه و نوبت دوم را هم انتخاب نمایید.

دانشگاه های پذیرنده تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری

در اینجا نگاهی به دانشگاه ها و دوره های پذیرنده دانشجو در تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری می اندازیم. بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد ،پذیرنده کاردانی عمران هستند که در اینجا چند دانشگاه آزاد را آورده ایم:

ردیف

دوره

دانشگاه

ظرفیت پذیرش

نحوه پذیرش

1

نوبت دوم

زابل

15

با آزمون -سوابق تحصیلی

2

روزانه

یاسوج

36

سوابق تحصیلی

3

روزانه

گنبد

21

سوابق تحصیلی

4

آزاد

اهر

سوابق تحصیلی

5

آزاد

اردستان

سوابق تحصیلی

6

آزاد

پرند

سوابق تحصیلی

اگر موفق به قبولی در تکمیل ظرفیت کاردانی عمران آزاد و سراسری نشدید میتوانید در عمران بدون کنکور ثبت نام کنید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام عمران بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 
شما میتوانید مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کارشناسی بدون کنکور را نیز مطالعه نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *