آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور
تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور






تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

بعد از اعلام نتایج پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی ظرفیت برخی از مؤسسات غیرانتفاعی تکمیل نشده است و تقاضای پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت را از مرکز سنجش کشور داشته اند. دفتر گسترش آموزش عالی با در خواست مؤسسات غیرانتفاعی مبنی بر پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور موافقت کرده است. در ادامه آن چه لازم است پیرامون تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور بدانید را به اطلاع شما می رسانیم.

زمان شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

داوطلبینی که مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور هستند می توانند در نیمه دوم آبان ماه برای ثبت نام در رشته محل های ارائه دهنده تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور اقدام کنند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام و انتخاب رشته از 15 آبان ماه آغاز می شود و در 27 آبان ماه به اتمام خواهد رسید. داوطلبین گرامی پس از انتخاب رشته محل خود لازم است در زمان مشخص شده برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور به صورت حضوری انجام می شود، در ابتدا لازم است با مراجعه به سایت سنجش و استفاده از لینک جستجو رشته و محل مورد نظر خود را انتخاب کنید. لینک جستجو تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور در سایت سنجش قرار گرفته است با ورود گروه آزمایشی و عنوان رشته محل و کلیک بر روی گزینه جستجو به لیست محل های ارائه دهنده رشته مورد نظرتان به نمایش در می آید. لازم است واحد مورد نظر خود را انتخاب کنید. جنسیت پذیرش را بررسی کنید، زیرا برخی از واحدها تنها پذیرنده دانشجویان زن یا مرد هستند. سپس در صورت دارا بودن ظرفیت به واحد ومؤسسه مورد نظر مراجعه کنید. ثبت نام در مؤسسه و به صورت حضوری انجام می شود.

شرایط پذیرش تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

تمامی داوطلبانی که در مرحله اول پذیرش کاردانی به کارشناسی شرکت کرده اند و همچنین افرادی که در مرحله اول کاردانی به کارشناسی ثبت نام نکرده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور شرکت کنند.

داوطلبان باید مدرک دوره کاردانی خود را تا 31 شهریور ماه 97 دریافت کرده باشد ارائه مدرک در زمان پذیرش لازم است.

داوطلبین مرد نباید منعی از نظر نظام وظیفه برای ادامه تحصیل داشته باشند.

تمامی داوطلبان تنها می توانند یک کد رشته محل را انتخاب کنند. اگر داوطلبی در دو مؤسسه اقدام به ثبت نام کرده باشد نام وی از یکی از مؤسسات به انتخاب سازمان حذف خواهد شد. بنابراین در انتخاب رشته محل خود دقت داشته باشد و یک کد رشته محل را انتخاب کنید.

افرادی که در دوره شهریور ماه در مؤسسه و رشته های پذیرفته شده اند و حال در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور ثبت نام کرده اند توجه داشته باشند که قبولی شهریور آن ها لغو و باطل خواهد شد.
پیشنهاد میکنیم مقاله رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور را نیز مطالعه کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین در صورتی که برای انتخاب رشته محل دچار تردید و دو دلی هستید به شما پیشنهاد می کنیم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و با آن ها مشورت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *