آیدانیتو > تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی
تکمیل ظرفیت ریاضی و فیزیک سراسری مجازی

تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی






تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی

داوطلبین گروه ریاضی برای قبولی در رشته و دانشگاه های برتر بر قبولی در کنکور سراسری تلاش می کنند. دانشگاه های سراسری دارای دوره های متفاوتی به مانند روزانه، نوبت دوم، مجازی و…. هستند. هر یک از این دوره ها دارای ویژگی های مثبت و متمایزی است. مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیز تمامی این دوره را در بر می گیرد. در این مقاله به تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی می پردازیم. آن چه لازم است پیرامون تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی بدانید در این مقاله آمده است.

معرفی دوره مجازی

با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، تغییرات گسترده ای در نحوه زندگی انسان ایجاد شده است. این تغییرات به نحوه آموزش دانشگاهی نیز وارد شده است. دوره مجازی یک شیوه آموزش به صورت آنلاین است و در آن کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود. برخی از دانشگاه ها دوره مجازی را در دانشگاه خود ارائه دادند و در مرحله تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی نیز مجدداً دانشجو می پذیرند.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی

تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی هم زمان با تکمیل ظرفیت سایر دوره ها برگزار می شود. زمان آغاز تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی در اواخر آبان ماه است.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی، به سایت sanjesh.org بروید و دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری را دریافت کنید. در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری تمامی دوره ها و گروه ها قرار گرفته است شما باید در بین تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب رشته های مورد نظر خود، به صورت اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته خود را ثبت کنید.

رشته های تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی

در تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی تنها تعداد محدودی از رشته ها ارائه می شود. در جدول زیر نام رشته های تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی را آورده ایم.

جهانگردی

مهندسی برق

مهندسی کامپیوتر

مهندسی پزشکی

معارف اسلامی و اخلاق

معارف اسلامی و ادیان

معارف اسلامی

مهندسی مواد ومتالوژی

معارف اسلامی و تاریخ

معارف اسلامی و علوم تربیتی

معارف اسلامی و علوم قرآنی

معارف اسلامی و کلام

 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی

در مرحله تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی، شما می توانید 50 کد رشته محل را انتخاب کنید برای الویت بندی انتخاب هایتان تمامی موارد لازم مثل علاقه فردی، دانشگاه و….را در نظر بگیرید.

به منظور انتخاب رشته حرفه ای تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی می توانید از مشاوران آیدانیتو راهنمایی و مشورت بگیرید.

دانشگاه های ارائه دهنده تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی

تنها تعدادی از دانشگاه ها در تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی، اقدام به پذیرش دانشجو می کنند طبقه دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی سال 96، تنها دانشگاه های زیر  در رشته های فوق دانشجو پذیرفته اند.

  • مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ( ره ) استان قم
  • دانشگاه صنعتی سهند استان تبریز
  • دانشگاه شیراز

علاوه بر تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی شما میتوانید با مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت ریاضی با سایر دوره های برگزار کننده تکمیل ظرفیت نیز آشنا شوید.

اگر سؤالی در زمینه تکمیل ظرفیت مجازی کنکور ریاضی دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *