آیدانیتو > تکمیل ظرفیت تجربی روزانه
تکمیل ظرفیت تجربی سراسری روزانه

تکمیل ظرفیت تجربی روزانه

تکمیل ظرفیت تجربی روزانه

همان گونه که در جریان هستید، نتیجه نهایی کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به اطلاع داوطلبان گرامی رسیده و این که هر فرد در کدام رشته و دانشگاه قبول شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتشار یافته است. در میان تمامی داوطلبان همواره کسانی به چشم می خورند که به نظر، چندان از رشته و دانشگاه محل قبولی خود راضی نیستند.

توصیه می کنیم که این قبیل افراد با انتخاب رشته وثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت، تا حدودی از استرس و نگرانی های خود بکاهند. در این مطلب، بحث تکمیل ظرفیت تجربی روزانه را مورد بررسی قرار می دهیم. در صورتی که رشته دوران تحصیل شما نیز تجربی است، مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت تجربی روزانه می تواند یاری گر شما در این امر باشد.

 


زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی روزانه

باید به شما اطلاع دهیم که در اواسط مهر ماه باید در انتظار انتشار اطلاعیه سایت سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر آغاز زمان تکمیل ظرفیت تجربی روزانه باشید.

این زمان اختصاص یافته جهت انجام تکمیل ظرفیت تجربی روزانه تا یک ماه بعد یعنی حدوداً اواسط ماه آبان ادامه داشته و تمامی داوطلبین گرامی می توانند بدون هیچ مانعی در تکمیل ظرفیت تجربی روزانه شرکت و رشته های مورد نظر خود را جهت پذیرش انتخاب کنند. پس از انتخاب رشته و ثبت نام در تکمیل ظرفیت تجربی روزانه،سال تحصیلی شما در مقطع کاردانی یا کارشناسی یکی از رشته های گروه تجربی از بهمن سال 97 شروع می شود.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی روزانه

شما دوستان گرامی پس از منتشر شدن اطلاعیه سایت سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تجربی روزانه می توانید ثبت نامتان را بعد از تحلیل و بررسی لیست رشته های گنجانده شده در دفترچه تکمیل ظرفیت تجربی روزانه صورت دهید. نکته قابل ذکر این است که فرصت انتخاب 50 رشته از گروه آزمایشی تجربی در تکمیل ظرفیت تجربی روزانه در اختیارتان گذاشته شده است.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت تجربی روزانه

ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تجربی روزانه به دو صورت بر طبق آزمون و مطابق سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم دوران متوسطه) صورت می گیرد. جهت انجام ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تجربی روزانه رعایت چند شرط ضروری به نظر می رسد.

اولین مورد این است که حتی در صورت پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه ها و مراکز آموزشی سراسری، باز هم امکان انتخاب رشته و ثبت نام در تکمیل ظرفیت تجربی روزانه برای شما دوستان وجود دارد. البته توجه به این نکته ضرورت دارد که در صورت پذیرفته شدن در تکمیل ظرفیت تجربی روزانه ، قبولی شما در رشته مورد قبولی در مرحله نخست انتخاب رشته به طور کلی ملغی می شود.

رشته های تکمیل ظرفیت تجربی روزانه

در انتهای مقاله، تکمیل ظرفیت تجربی روزانه، به ذکر تعدادی از رشته های گروه آزمایشی تجربی در شماری از دانشگاه های پذیرنده می پردازیم.

دانشگاهدوره تحصیلی                اسم رشته
دانشگاه جیرفتروزانهعلوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)
زیست شناسی گیاهی
علوم و مهندسی شیلات
مهندسی طبیعت
اقتصاد کشاورزی
علوم و مهندسی باغبانی
گیاه پزشکی
علوم و مهندسی خاک
مهندسی علوم دامی
علوم و مهندسی شیلات
دانشگاهدوره تحصیلیاسم رشته
دانشگاه زنجانروزانهعلوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)
مدیریت صنعتی
علوم ومهندسی خاک
مهندسی علوم دامی
گیاه پزشکی
ترویج و آموزش
کشاورزی پایدار
زمین شناسی
علوم و مهندسی باغبانی
دانشگاهدوره تحصیلیاسم رشته
دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) -بهبهانروزانهزیست شناسی گیاهی
زیست شناسی علوم و مهندسی شیلات
علوم و مهندسی محیط زیست
علوم و مهندسی جنگل
مهندسی طبیعت
مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت تجربی روزانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور سراسری بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت تجربی روزانه با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *