مهاجرت به انگلیس

هتل های توریستی انگلستان





هتل های ویزای توریستی انگلستان

کشور انگلستان از دوران گذشته، تاکنون جزء قدرت های برتر در اروپا به شمار آمده و دارای مستعمرات زیادی در سرتاسر جهان است. این کشور که ایرلند شمالی و بریتانیای کبیر را شامل می شود، آب و هوایی نسبتاً معتدل دارد. این موضوع در کنار جذاب ترین اماکن توریستی در این کشور، انگلستان را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل کرده است. ساحل شهر بم بروک شایر، ارتفاعات اسکاتلند، گذرگاه جانیت و ساحل ژوراسیک در شهر دورست از جمله جذابیت های انگلستان بوده که شما را وادار به گرفتن ویزای توریستی جهت مسافرت به این کشور می کند. از جمله مواردی که پیش از اقدام به گرفتن ویزای توریستی باید مورد توجه قرار گیرد، اسکان در هتلی زیبا و مناسب در انگلستان بوده که با داشتن امکانات رفاهی عالی آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در این مقاله به بحث در مورد هتل های توریستی انگلستان و به طور خاص لندن می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا به اطلاعاتی ضروری و مفید در رابطه با هتل های توریستی انگلستان دست یابید.

هتل پانکراس لندن

هتل پانکراس لندن از جمله بهترین و زیباترین هتل های توریستی انگلستان به شما می رود. هتلی که از عجایب معماری ویکتوریایی در شهر لندن محسوب می شود. سال تأسیس هتل پانکراس به سال 1868 میلادی بر می گردد. جالب است بدانید که در این هتل می توانید فرش های زیبا و هنرمندانه ایرانی را مشاهده کنید. هتل پانکراس لندن به کافه و رستوران، سالن بدنسازی 24 ساعته، استخر آب گرم و سالن چای شناخته شده است. در میان ویژگی های منحصر به فرد هتل پانکراس می توان به دکوراسیون داخلی زیبا و با شکوه و معماری مربوط به قرون وسطی گوتیک اشاره کرد. علاوه بر این ها، می توانید بهترین و خوشمزه ترین غذاهای منطقه ای بریتانیا را در این هتل نوش جان بفرمایید.

هتل هزاره لندن

هتل هزاره از جمله لوکس ترین و قدیمی ترین هتل های لندن به شمار آمده که در منطقه می فراین شهر خودنمایی می کند. هتلی واقع در محوطه زیبا و چشم نواز باغ های کنزنیگتون و پارک هایی که به مانند نگینی می درخشد. جالب است بدانید که هتل هزاره از دوران قرن هجدهم میلادی به جای مانده و تا پیش از این به عنوان خانه از آن استفاده می شده است.

هتل کلاریجز لندن

هتل کلاریجز، هتلی پنج ستاره در شهر لندن بوده که در سال 1812 میلادی افتتاح گردید. جالب است بدانید که علت افتتاح این هتل، کثرت تعداد مهمانان ثروتمند و با نفوذ به شهر لندن بوده و در ابتدا به نام شعبه کاخ باکینگهام افتتاح گردید. قابل توجه شما دوستان که هتل کلاریجز لندن در طول یک قرن گذشته پذیرای افرادی مشهور همانند بردپیت، یوتو، مایک گلر، ماریاکری و آلفرد هیچکاک بوده است.

هتل 41 لندن

هتل 41 لندن از جمله لوکس ترین و بی نظیرترین هتل های ساخته شده در این شهر بوده که در محل لوکس سلطنتی و پشت کاخ مجلل باکینگهام واقع شده است. از جمله امکانات  منحصر به فرد و خاص هتل 41 لندن می توان از اتاق مخصوص عروس و داماد، روم سرویس 24 ساعته و لانژ اختصاصی نام برد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با هتل های توریستی انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله قیمت ویزای توریستی انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه هتل های ویزای توریستی انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *