آیدانیتو > تحصیل در مدارس انگلستان
مهاجرت به انگلیس

تحصیل در مدارس انگلستان






تحصیل در مدارس انگلستان

در صورت مهاجرت والدین همراه با فرزندانشانبه انگلستان همواره مسائل مهمی همچون انتخاب مدارس مناسب، هزینه سالیانه برای تحصیل در آن ها، نحوه تدریس معلمان و غیره ذهن آن ها را به خود مشغول می کند.

در حقیقت، انتخاب مدرسه خوب و با کیفیت نقش مهمی را در جهت تضمین رسیدن به موفقیت برای بچه ها ایفا می کند. عواملی که در برگزیدن بهترین مدرسه برای بچه ها در کشور انگلستان تأثیر دارد شامل تجربه دانش آموز در مدرسه قبلی، توانایی های آکادمیک و سطح زبان انگلیسی فرد است. در صورتی که شما نیز قصد مهاجرت به انگلستان همراه با فرزندانتان را دارید، مطالعه مقاله حاضر در رابطه با تحصیل در مدارس انگلستان می تواند کمک شایان توجهی به شما دوستان در این زمینه کند. پس با ما همراه باشید تا به اطلاعات مورد نیاز خود راجع به تحصیل در مدارس انگلستان دسترسی پیدا کنید.

سیستم آموزشی در مدارس انگلستان

سیستم آموزشی و گزینه های تحصیلی در مدارس مناطق مختلفی همچون انگلستان، اسکاتلند، ویلز و بخش شمالی ایرلند چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند.

به عنوان نمونه، دوره ی آکادمی در بریتانیای کبیر در ماه سپتامبر آغاز و در ماه جولای پایان می یابد. سیستم تحصیلی مدارس در انگلستان در 4 گروه دسته بندی میشود.

  • دوران قبل از مدرسه یا پیش دبستانی: از سن 3تا 4 سالگی
  • دوران ابتدایی: از سن 4تا 11 سالگی
  • آموزش متوسطه: از سن 11تا 18 سالگی
  • آموزش دانشگاهی: 18 سال به بالا

تحصیل در مدارس انگلستان برای بچه ها از سن 5 تا 17 سالگی اجباری است.

معمولاً کودکان دوران ابتدایی را از سن 5 سالگی آغاز می کنند. همچنین، دانش آموزان می توانند در سن 16 یا 17 سالگی مدرسه را تمام کنند. این امر بعد از کامل کردن دوره  GCSES یا در طول دوران متوسطه اتفاق می افتد. اکثریت قریب به اتفاق مدارس انگلستان فرصتی را برای پیدا کردن آمادگی بیشتر جهت ورود به دانشگاه برای دانش آموزان فراهم می کنند. این موضوع تمام دانش آموزان چه بومی و چه محصلان بین المللی را در بر می گیرد.

دوره های تحصیلی در انگلستان

در این بخش، توضیحاتی ضروری را در رابطه با دوره های تحصیلی در انگلستان خدمتتان ارائه می دهیم.

دوره E-Level انگلستان

دوره  E-Level به دوره ای دو ساله اطلاق می شود که هر دانش آموز پس از سپری کردن ده سال تحصیل در دوران مدرسه امکان حضور در آن را دارد. ماهیت وجود این دوره تحصیلی کسب آمادگی لازم جهت حضور در بهترین و با کیفیت ترین دانشگاه های کشور انگلستان و بالاخص تحصیل در رشته های دندان پزشکی و پزشکی است. باید بگوییم که هزینه تحصیل در دوره E-Level در یک سال یا یک سال و نیم در برخی از کالج های انگلیس نیز هستیم.

دوره GSCE انگلستان

دوره GSCE سال های اولیه دبیرستان را شامل می شود تمامی افرادی که تصمیم به اخذ ویزای تحصیلی انگلستان در سن 14 یا 15 سالگی گرفته اند، بالاجبار باید این دوره را بگذرانند. باید بدانید که کلیه دانشجویان مشغول به تحصیل در این دوره تحصیلی موظف به گذراندن هشت ماده درسی در دوره GSCE هستند.

دوره Foundation در انگلستان

دوره Foundation به دوره ای یک ساله اطلاق می شود که مختص دانش آموزانی است که مدرک دیپلم خود را دریافت کرده اند. هر دانش آموز پس از اتمام دوره Foundation قادر به ادامه تحصیل در تمام رشته های دانشگاهی به غیر از دندان پزشکی و پزشکی هستند. هزینه پرداختی جهت تحصیل در این دوره به مراتب از دوره E-Level و IB کمتر است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تحصیل در مدارس انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مدارس انگلستان بزنید.
 
اگر سوالی در زمینه تحصیل در مدارس انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *