آیدانیتو > بورسیه تحصیلی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

بورسیه تحصیلی استرالیا






بورسیه تحصیلی استرالیا

از جمله بهترین و مورد توجه ترین کشورهای دنیا برای اقامت و تحصیل کشور استرالیا بوده که هر ساله افراد بسیاری به قصد بالا رفتن سطح تحصیلات خود راهی این سرزمین می شوند. یکی از راه های پیدا کردن فرصت تحصیل در استرالیا از طریق بورسیه تحصیلی استرالیا است که افراد بسیاری خواستار اخذ آن هستند. از آن جایی که برخی از مردم به علت هزینه های بالا و شهریه های گران قیمت تحصیل در استرالیا، قید تحصیل در این کشور را می زنند، استفاده از بورسیه تحصیلی استرالیا می تواند پیشنهادی عالی برای ورود به دانشگاه های این کشور باشد در این مقاله، به بحث در مورد بورسیه تحصیلی استرالیا برای شما عزیزان می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا کلیه اطلاعات ضروری در ارتباط با بورسیه تحصیلی استرالیا را به دست آورید.

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا

در این بخش، به ذکر کلیه شرایط و مدارک ضروری برای اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا برای شما عزیزان می پردازیم.

  • داشتن رزومه ای کامل و دقیق
  • تقدیم انگیزه نامه تحصیلی
  • تحویل مدارک تحصیلی همراه با ارائه ترجمه، کتاب، زمینه کار تحقیقاتی و سابقه کار مرتبط و مفید
  • داشتن معدل بالا در طول دوران دانشگاه
  • فارغ التحصیل شدن از یکی از دانشگاه های تراز اول ایران
  • کسب نمره آیلتس بر طبق شرایط دانشگاه مورد نظر 

مزایای اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا

اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا با مزیت های زیادی از جمله دریافت کمک هزینه های زندگی و پرداخت شهریه دانشگاه به شکل تمام از طرف سازمان ارائه دهنده بورسیه همراه است. 

انواع بورسیه تحصیلی در استرالیا

در مجموع چهار نوع بورسیه تحصیلی در استرالیا وجود دارد که در ادامه مختصراً راجع به هر کدام توضیحاتی را ارائه می دهیم:

بورسیه دانشگاه ها و دانشکده های استرالیا 

باید بگوییم که، هر کدام از دانشکده ها و دانشگاه های استرالیا سهمیه خاصی را برای بورسیه دارند. این نوع بورسیه، رواج بسیاری در استرالیا داشته و در هر سال دانشکده های این کشور اقدام به بورسیه نمودن تعدادی از دانشجویان در رشته های به خصوصی می کنند. 

بورسیه دولت استرالیا 

دولت استرالیا چندین نوع بورسیه همچون ALA، AUSAID، ADS را جهت دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است

بورسیه افراد خاص، سازمان ها و مؤسسات

این نوع بورسیه، از طرف سازمان هایی همچون بانک ها و یا اشخاص نامدار و ثروتمند به دانشجویان دانشگاه ها اعطا می شود. بورسیه خوابگاه ها نیز از این نوع بورسیه است. 

بورسیه دولت ایران 

دولت ایران نیز در مواردی بورسیه می نماید که با توجه به اینکه این نوع از بورسیه خاص و مختص تمامی شرایط نیست، پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات لازم در این مورد با مشاوران متخصص آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با بورسیه تحصیلی استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه تحصیل در استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه بورسیه تحصیلی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *