انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی 98 پرداخته ایم، داوطلبان علاقه مند به رشته مهندسی شیمی می توانند بدون کنکور در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. یکی از دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی شیمی بدون کنکور دانشگاه و مؤسسات غیر انتفاعی است. در مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی 98، بعد از معرفی مختصر مهندسی شیمی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی 98، بعد از مختصر مهندسی شیمی به زمان و نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

معرفی رشته مهندسی شیمی

مهندسی شیمی از رشته ای گروه ریاضی و فنی است. این رشته در زیرگروه 2 ریاضی قرار دارد و به این ترتیب دروس اصلی و تخصصی مهندسی شیمی شامل درس های ریاضی، فیزیک و شیمی است. که به ترتیب ضرایب 1 و 2و 3 و 4 را بر خود اختصاص می دهند.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی

انتخاب رشته کارشناسی با کنکور انجام می شود، تاریخ انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی 98 از اواسط مرداد و تا اواخر مرداد است. داوطلبان می توانند لیست دانشگاه های بدون کنکور (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) را در دفترچه انتخاب رشته ریاضی 98 مشاهده کنند. انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور به طور همزمان انجام می شود و داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده اند و مایل به انتخاب رشته بدون کنکور نیز هستند، بدون نیاز به پرداخت وجه ثبت نام و ثبت نام مجدد، به مرحله انتخاب رشته خواهند رفت. اما سایر داوطلبانی که اولین بار است در ثبت نام شرکت دارند و یا تمایل در گروه و گروه های آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت نام کرده ی خود دارند، باید مبلغ 22 هزار تومان را به عنوان وجه ثبت نام بپردازند و در ثبت نام شرکت کنند. در ادامه مطلب به نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی 98 خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه در مؤسسات غیر انتفاعی را دارند، می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org رفته و بعد از مطالعه دفترچه لیست دانشگاه ها و مؤسسات ارائه کننده رشته شیمی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را به ترتیب اولویت بدست آورند و در همان 150 انتخاب سراسری دانشگاه و مؤسسه غیر انتفاعی را نیز بگنجانند. داوطلبان گرامی در صورت لزوم می توانند سؤال و ابهامات خود را راجع به نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی 98 را با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارند. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی شیمی 98 مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد شیمی 98 را نیز مطالعه کنید. با توجه به حساسیت مرحله انتخاب رشته توصیه می کنیم، در مرحله ی انتخاب رشته با مشورت افراد آگاه به انتخاب رشته و تغییرات ایجاد شده در سال 98، بهترین انتخاب را داشته باشند. تیم آیدانیتو آماده ی اطلاع رسانی تغییرات کنکور سراسری98 که  حساس و مؤثر در انتخاب رشته داوطلبان گرامی می باشد، است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *