انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق 98 خواهیم پرداخت. داوطلبان عزیز می توانند برای تحصیل در رشته مهندسی برق در دانشگاه غیر انتفاعی و بدون آزمون انتخاب رشته کنند. اما چگونه و در چه زمان؟ در مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق 98 شما را از زمان و نحوه ی انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی مهندسی برق آشنا خواهیم کرد. با آیدانیتو همراه باشید.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق

زمان انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی برق در نیمسال اول نزدیک است. داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه از مهر 98 را دارند، باید در حال حاضر و تا شهریور ماه انتخاب رشته خود را انجام دهند. زمان انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی در نیمسال دوم در آبان یا آذرماه انجام خواهد شد. داوطلبان قبل از انتخاب رشته و با دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته از قوانین و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته مطلع خواهند شد.

معرفی رشته مهندسی برق

مهندسی برق از رشته های گروه ریاضی و فنی است که در زیرگروه 1 ارائه می شود، دروس عمومی و اختصاصی این گروه از جمله رشته برق به صورت زیر است:
دروس عمومی آزمون برق
نام درسضریب
زبان و ادبیات فارسی4
زبان عربی3
فرهنگ و معارف اسلامی3
زبان خارجی2

 

دروس تخصصی آزمون برق
نام درسضریب
ریاضی4
فیزیک3
شیمی2

 

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی برق

رشته مهندسی برق از جمله رشته های پرطرفدار و محبوب در گروه ریاضی و فنی است که معمولاً در انتخاب اولیه داوطلبان این رشته مشاهده می شود. با توجه به پرمتقاضی بودن این رشته، نحوه ی انتخاب رشته شما اهمیت زیادی خواهد داشت. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی 98 و تکمیل فرم باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بروید. در کل 150 انتخاب در هر گروه آزمایشی برای دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور وجود دارد. معمولاً انتخاب های اولیه دانشگاه های سراسری (روزانه و نوبت دوم) و انتخاب های بعدی دانشگاه غیر انتفاعی قرار می گیرد. در هر صورت اگر طالب تحصیل در رشته برق غیر انتفاعی هستید، باید انتخاب های خود را در گزینه های اول درج کنید. در انتخاب رشته و اولویت بندی انتخاب های خود ملاک های زیر را فراموش نکنید: سطح علمی دانشگاه و مؤسسات غیر انتفاعی، مسیر و شهر دانشگاه، توجه به امکانات رفاهی و تحصیلی دانشگاه، علاقه مندی به رشته و دانشگاه و  توجه داشته باشید که نوع ورود شما به دانشگاه یعنی بدون آزمون وارد شدن، در مدرک شما درج نخواهد شد. بنابراین نیازی به نگرانی نیست. و در ضمن شرایط این دسته از داوطلبان که بدون کنکور وارد شدند، مانند سایر داوطلبان برق است که با شرکت در کنکور سراسری در رشته برق غیر انتفاعی پذیرفته شده اند، است. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق 98 به مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور برق آزاد 98 مراجعه کنید. انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق 98 را به مشاوران آیدانیتو بسپارید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *