انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل

رشته اتاق عمل یکی از جذاب ترین و بهترین رشته های گنجانده شده در گروه علوم تجربی بوده که به خاطر فرصتی مناسب برای کسب درآمد بالا و ضمانت شغلی فوق العاده خوب عده زیادی از داوطلبان استقبال گسترده ای از تحصیل در این رشته می کنند. دانشگاه علمی کاربردی نیز از آن دسته دانشگاه هایی است که جذب دانشجوی آن در رشته اتاق عمل بالا بوده و به چه بسیارند افرادی که تحصیل در رشته اتاق عمل دانشگاه علمی کاربردی را به سایر دانشگاه های پردیس خودگردان، آزاد و یا روزانه ترجیح می دهند. در این مقاله، مبحث جالب انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل را به چالش می کشیم. علاوه بر بحث انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل، لیست درس های رشته تحصیلی جامع و لیست دانشگاه های پذیرنده این رشته نیز ارائه می شوند.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل

باید به اطلاع شما دوستان گرامی برسانیم که ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل نیاز به داشتن مدرک فوق دیپلم دارد. البته اگر مدرک کاردانی شما در زمینه اتاق عمل نیست، کوچک ترین نگرانی به خود راه ندهید. زیرا مانعی جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل برای شما نیست. نکته ی دیگر اینکه، در صورتی که حس کردید علاقه زیادی به رشته اتاق عمل ندارید، می توانید به راحتی نسبت به تغییر رشته اقدام نمایید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی اتاق عمل

اگر متقاضی ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی اتاق عمل هستید، باید در مرداد و یا دی ماه 97 گوش به زمان اعلام سازمان سنجش برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باشید.

مدارک ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل

دقت کنید که پیش از ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل باید مدارک لیست شده در زیر را تهیه نمایید.

  • فیش حقوقی دریافت شده در ماه اخیر و یا حکم کارگزینی داوطلب
  • عکس پرسنلی در 6 قطعه و در اندازه 3×4 (زمینه عکس لزوماً باید سفید باشد)
  • ارائه اصل گواهی نامه کاردانی اتاق عمل و یا گواهی موقت در آن (اگر مدرک فوق دیپلم در سایر رشته های دانشگاهی باشد نیز مورد قبول است)
  • تحویل کارت پایان خدمت و یا معاف شدن از خدمت نظام وظیفه جهت آقایان گرامی
  • ارائه برگه گواهی اشتغال مهر و امضاء شده به وسیله رئیس شرکتی که فرد در آن مشغول به کار است.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل

جهت ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل هیچ راهی به غیر از ورود به سایت رسمی سازمان سنجش وجود ندارد. به محض ورود به سایت، با پیام خرید کارت اعتباری مواجه می شوید. در صورت عدم اقدام برای خرید کارت اعتباری صفحه مخصوص ثبت نام به شما نشان داده نخواهد شد. با تهیه لیستی از دانشگاه های پذیرنده رشته اتاق عمل صرفه جویی زیادی در وقت خود می کنید.

مراکز آموزش عالی علمی کاربردی پذیرنده رشته اتاق عمل

در بخش آخر این مطلب، اسامی مراکز آموزش عالی علمی کاربردی پذیرنده کاردانی به کارشناسی رشته اتاق عمل را برایتان ذکر می کنیم.

  • مرکز آموزش علمی کاربردی امام رضا (ع)
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت گروه پزشکی ابن سینا

در نهایت پس از بررسی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله زمان وشرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اتاق عمل بزنید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رشته اتاق عمل دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *