انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98






انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98 خواهیم پرداخت. رشته علوم و صنایع غذایی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (در گرایش های مختلف) ارائه می شود. علاقه مندان به رشته علوم و صنایع غذایی با مطالعه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98 از زمان و نحوه ی ارزیابی انتخاب رشته مطلع خواهند شد، همراه ما باشید.

معرفی رشته صنایع غذایی

رشته علوم و صنایع غذایی که در گذشته با نام مهندسی کشاورزی – صنایع فراورده های کشاورزی در دانشگاه ها ارائه می شود، به عملیاتی که به روش های نگه داری، فرآوری و بسته بندی و … پس از برداشت محصولات باغی، زراعی و ذبح دام انجام می شود و مواد خام را به مواد مصرفی غذایی تبدیل می کند، می پردازند. در ادامه مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98 به زمان انتخاب رشته خواهیم پرداخت.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98 کمی دیرتر از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد است. در حال حاضر زمان دقیقی از ثبت نام و انتخاب رشته این دوره اعلام نشده است. اما با توجه به روال سال های گذشته انتظار می رود در اواخر مردادماه و یا اوایل شهریور زمان انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته آزاد صنایع غذایی باشد، دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته، به احتمال زیاد فرصتی مجدد در مرحله تکمیل ظرفیت به دانشجویان خواهد داد تا اگر از انتخاب رشته جامانده اند، انتخاب رشته کنند. مرحله دوم انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی در نیمسال دوم انجام می شود، زمان تقریبی انتخاب رشته در آذر و یا دی ماه خواهد بود.

شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی

داوطلبان عزیز باید از مدرک کاردانی (پیوسته، ناپیسته) و یا کاردانی دانشگاه آزاد جامع علمی کاربردی برخوردار باشند تا مجاز به انتخاب رشته شوند ، علاوه بر این موضوعی که بسیار اهمیت دار این است داوطلبان ذکور که شامل غیبت در سربازی هستند مجاز به ادامه تحصیل نیستند ، اگر سوالی پیرامون شرایط مجاز برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98 دارین با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی

داوطلبان برای انتخاب رشته کاردانین به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی به سایت دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.org مراجعه کنند. ابتدا باید کارت اعتباری برای ثبت نام وانتخاب رشته را تهیه کنند و بعد اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته که به طور همزمان انجام می شود، کنند. داوطلبان در انتخاب رشته مجاز به درج 20 کد رشته/محل هستند که باید بر اساس اولویت بندی از گزینه 1 تا 20 درج شود.

روش گزینش دانشجو در کارشناسی ناپیوسته آزاد صنایع غذایی

گزینش دانشجو بر اساس معدل مقطع کاردانی داوطلبان است. در صورتی که رشته های انتخابی و رشته فارغ التحصیلی داوطلب متجانس باشد، حداکثر تأثیر معدل برای آن اعمال می شود، حداکثر ضریب تأثیر 100 و حداقل ضریب تأثیر 70 است. توجه داشته باشید که امکان ویرایش اطلاعات بعد از ثبت نام وجود نخواهد داشت، پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98 مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98 را مطالعه کنید. اگر سؤالی پیرامون ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع غذایی 98 دارد، آن را با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *