آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنایع غذایی و همچنین گسترش صنعت صنایع غذایی افراد زیادی علاقه مند به تحصیل در رشته صنایع غذایی هستند. دانشگاه علمی کاربردی نیز اقدام به پذیرش دانشجو در رشته صنایع غذایی کرده است و حال ما می خواهیم نکات مهم انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98 را برایتان شرح دهیم. قبل از بررسی نحوه و زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98 نگاهی به دانشگاه علمی کاربردی و رشته صنایع غذایی می اندازیم.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی و اعتبار مدرک آن

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر ایران است که پایه آموزشی آن آموزش مهارت است. این دانشگاه در دهه 70 به منظور ارتقاء سطح علمی افراد شاغل تأسیس و پایه گذاری شد. اما از آنجایی که آموزش آن بر پایه مهارت بود و فارغ التحصیلان می توانستند به راحتی وارد بازار کار شوند، داوطلبین و علاقه مندان زیادی پیدا کرد. امروزه دانشجویان زیادی وارد دانشگاه علمی کاربردی می شوند. این دانشگاه تنها در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دارد. مدرک دانشگاه علمی کاربردی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و دارای اعتبار در ایران می باشد. این مدرک برای ارتقاء شغل در ادارات نیز پذیرفته می شود و همچنین با مدرک کارشناسی آن می توانید به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های آزاد و سراسری بپردازید.

معرفی رشته کارشناسی ناپیوسته صنایع غذایی

وقتی از صنایع غذایی صحبت می کنیم به نوعی از تغذیه، شیمی مواد غذایی، نحوه ی نگهداری مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی، فراوری مواد غذایی و کنترل کیفیت مواد غذایی صحبت می کنیم. از این رو صنایع غذایی طیف گسترده ای از فعالیت ها و تخصص را شامل می شود. این طیف گسترده باعث ایجاد گرایش های مختلفی نیز شده است تا افراد تخصصی تری وارد جامعه شوند. گرایش های رشته صنایع غذایی در دانشگاه علمی کاربردی در دوره کاردانی و کارشناسی متفاوت است. گرایش های آن برای دوره کاردانی شامل فنی صنایع غذایی، شیر و فرآورده های لبنی، گوشت و فرآورده های گوشتی است. در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز گرایش های مهندسی فناوری صنایع غذایی، شیشه و فراورده های لبنی، گوشت و فرآورده های گوشتی وجود دارد.

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور صنایع غذایی علمی کاربردی

برای تحصیل در مقطع کارشناسی صنایع غذایی علمی کاربردی باید در زمان ثبت نام اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی در اواسط مردادماه است. این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود. برای اطلاع از نحوه و اصول ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98 می توانید از مشاوران آیدانیتو راهنمایی بخواهید.

دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور صنایع غذایی

برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98 لازم است دفترچه انتخاب رشته را دریافته و مطالعه کنید. این دفترچه در هنگام ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار می گیرد. در دفترچه شرایط انتخاب رشته نیز آمده است.

نکات مهم انتخاب رشته کارشناسی صنایع غذایی علمی کاربردی بدون کنکور 98

برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی صنایع غذایی 98 شما امکان انتخاب 30 کد رشته محل را دارید. بهتر است اولویت خود را مسافت و روی واحد آموزشی تا محل سکونت یا محل کار درنظر بگیرید. زیرا واحدهای آموزشی علمی کاربردی از نظر سایر شرایط مشابه هم هستند. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، انتخاب نوع سهمیه است. سهمیه علمی کاربردی برای رشته صنایع غذایی به دو سهمیه شاغل و آزاد تقسیم می شود. برای استفاده از سهمیه شاغل به تعریف شاغل توجه کنید. زیرا در صورت مغایرت تعریف شاغل واحد آموزشی و شغل شما انتخاب های شما حذف خواهد شد. شما می توانید مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 را نیز مطالعه کنید. برای اطمینان از نحوه انتخاب رشته خود و درستی انتخاب رشته کارشناسی صنایع غذایی علمی کاربردی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آگاه آیدانیتو آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *