انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98

از جمله رشته های دانشگاهی محبوب و پرطرفدار در میان رشته های گروه علوم انسانی رشته مترجمی زبان انگلیسی است. این رشته پرکاربرد جایگاه ویژه ای در میان سایر رشته های گروه زبان های خارجی دارد. شاید این موضوع از یادگیری آسان تر و جذاب تر بودن رشته مترجمی زبان انگلیسی نشأت گرفته است. در حال حاضر، برقرای ارتباط های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی بدون وجود افرادی متخصص و ماهر در زمینه مترجمی زبان انگلیسی در هیچ کشوری امکان پذیر نیست. حتی همه مردم جهت سفر به کشوری خارجی نیز به یادگیری این زبان نیاز ویژه ای دارند. علاوه بر دانشگاه های سراسری، شاهد تدریس رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد و حتی به شکل بدون کنکور نیز هستیم. در این مقاله، مسئله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 را همراه با جزئیات دقیق و کامل خدمت شما دوستان گرامی توضیح می دهیم. ذکر لیست تمامی درس های اختصاص داده شده به این رشته تحصیلی و توانمندی های لازم برای شروع به کار در حیطه رشته مترجمی زبان انگلیسی را علاوه بر توضیحات انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 در این مقاله گنجانده ایم.

دروس اصلی، پایه و اختصاصی رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه های ایران

به نظر می رسد که با ذکر لیست دروس اصلی، پایه و اختصاصی در رشته مترجمی زبان انگلیسی می توانید بهترین انتخاب ها را در زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 داشته باشید.
              دروس اصلی پایه و تخصصی گرایش مترجمی زبان انگلیسی
گفت و شنود 1ترجمه نوار و فیلم
ساخت زبان فارسیخواندن متون مطبوعاتی
فنون یادگیری زبانکاربرد اصطلاحات و تغییرات زبان در ترجمه
گفت و شنود 2بررسی مقابله ای ساخت جمله
خواندن و درک مفاهیم 2واژه شناسی
دستور نگارش 2ترجمه متون مطبوعاتی
نگارش پیشرفتهترجمه شفاهی 1
اصول و روش ترجمهترجمه پیشرفته 2
درامدی بر ادبیات انگلیسی 1ترجمه مکاتبات و اسناد 1
کلیات زبان شناسی 1بررسی آثار ترجمه شده اسلامی 1
بیان شفاهی داستان 1اصول و مبانی نظری ترجمه
آشنایی با ادبیات معاصر ایرانترجمه متون ادبی
نمونه های نثر ساده انگلیسیترجمه متون مطبوعاتی 1
ترجمه متون سادهبررسی آثار ترجمه نشده اسلامی 2
بیان شفاهی داستان 2ترجمه شفاهی 2
درآمدی بر ادبیات انگلیسی 2روش تدریس زبان انگلیسی
مقاله نویسیترجمه انفرادی 1
نامه نگاری، کلیات زبان شناسی 2کلیات زبان شناسی 2
نمونه های شعر ساده انگلیسیکاربرد اصطلاحات و تعبیرات زبان در ترجمه
ترجمه پیشرفته 1

 

توانمندی های لازم برای شروع به کار در حیطه رشته مترجمی زبان انگلیسی

دقت داشته باشید که بدون داشتن توانایی های ضروری و مهم تراز همه آشنایی کافی و تسلط نسبی بر زبان انگلیسی ادامه تحصیل در این رشته برای شما غیر ممکن و یا حداقل بسیار سخت خواهد شد. همچنین با توجه به ماهیت رشته مترجمی و لزوم آشنایی کامل با قواعد و ضوابط نگارش  فارسی آگاهی از این موضوع نیز بسیار با اهمیت جلوه می نماید.

فرآیند انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی بدون آزمون زبان انگلیسی در سال 98

راجع به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد در زبان انگلیسی 98 باید دانست که تمامی شما عزیزان باید آماده انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 در همین ماه یعنی مرداد و در غیر اینصورت در روزهای پایانی ماه آبان و یا آذر باشید. انجام ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 فقط از یک طریق آن هم به صورت اینترنتی و در سایت رسمی این دانشگاه (www.azmoon.ir) امکان پذیر است. در این مطلب، شما را با بحث انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد زبان انگلیسی 98 آشنا کردیم. مطالعه مقاله لیست دانشگاه های های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98 نیز خالی از لطف نیست. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد در رشته زبان انگلیسی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *