آیدانیتو > لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, لیست دانشگاه ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99

لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99

یکی از جالب ترین و بی نظیرترین رشته های دانشگاهی رشته مترجمی زبان انگلیسی است. رشته ای با تعداد طرفداران بالا که تنها عاشقان و مشتاقان زبان انگلیسی می توانند به کسب موفقیت های تحصیلی در رشته مترجمی نائل شوند. از آن جایی که رشته مترجمی زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی در دنیا شناخته شده و از اصول اساسی به دست آوردن مشاغل مختلف محسوب می شود، یادگیری آن علی الخصوص به صورت آکادمیک می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.


در حال حاضر، شاهد وجود زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی 12 یا 13 کشور دنیا هستیم. در این مقاله، به ذکر لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99 برای شما عزیزان می پردازیم. در کنار این مسئله جالب و قابل توجه یعنی لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99، توضیحی جزئی راجع به رشته جذاب و پرطرفدار مترجمی زبان انگلیسی، درآمد، بازار کار و آینده کاری این رشته دوست داشتنی، درس های تدریس شده در مقطع لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی نیز در این مطلب قابل مطالعه هستند.

توضیحاتی جزئی راجع به رشته جذاب و پرطرفدار مترجمی زبان انگلیسی

رشته پرکاربرد و پر مخاطب مترجمی زبان انگلیسی در اکثر دانشگاه های ایران از جمله پیام نور، غیر انتفاعی، آزاد و دانشگاه روزانه مورد تدریس قرار می گیرد. یادگیری فنون اصلی و مبهم ترجمه چه از زبان فارسی به انگلیسی و چه از زبان انگلیسی به فارسی از مهم ترین اهداف مسئولین امر از افزودن این رشته به فهرست سایر رشته های دانشگاهی محسوب می شود. در صورت داشتن علاقه فراوان به رشته مترجمی زبان انگلیسی می توانید تا دوره دکتری این رشته را نیز در دانشگاه فرا بگیرید.

درآمد، بازار کار و آینده کاری رشته مترجمی زبان انگلیسی

شاید ذکر درآمد، بازار کار و آینده کاری رشته مترجمی زبان انگلیسی در کنار موضوع لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99 راهنمای خوبی برای انتخاب این رشته به عنوان رشته تحصیلی آینده دانشگاهی شما باشد. احتیاج مبرم سازمان ها، شرکت و بسیاری از کارخانه های موجود در ایران موجب هر چه گسترده تر شدن بازار کار رشته مترجمی زبان انگلیسی در کشور شده است. دانشجویان این رشته پس از فراغت از تحصیل امکان اخذ پستی مهم در وزارت خانه هایی همچون وزارت امور خارجه، فعالیت در شغل معلمی آموزشگاه های مختلف در سطح کشور، نویسنده و مترجم تولید محتوا در شرکت های گردشگری، شرکت های کامپیوتری و سایر سازمان های فعال در ایران همچون دارالترجمه ها را دارند. جهت اطلاع شما دوستان گرامی باید بگوییم که در صورت تلاش مستمر در جهت یادگیری هر چه بیشتر و عمیق تر زبان انگلیسی در دانشگاه امکان کسب درآمد بسیار بالا در هر کدام از زمینه های کاری مذکور برای شما فراهم است. علی الخصوص حیطه کاری ترجمه واقعاً درآمد بالایی داشته و در صورت داشتن تخصص می توانید موفقیت های بی شماری را در این زمینه بدست آورید.
 اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی فکرتان را به خود مشغول کرده ، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ارائه لیست جامعی از دروس در نظرگرفته برای مقطع کارشناسی رشته مترجمی زبان انگلیسی

قطع به یقین، آشنا شدن با دروس در نظر گرفته برای مقطع کارشناسی رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقاله ای به نام لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99 می تواند اطلاعات بیشتری را در مورد این رشته دانشگاهی در اختیار علاقه مندان قرار دهد. پس ذکر آن ها را برای شما ضروری می دانیم.

اصول و روش ترجمهاصول مبانی نظری ترجمه
آشنایی با ادبیات معاصر ایراناصول و مبانی نظری ترجمه
بیان شفاهی 2بررسی آثار ترجمه اسلامی 2
بیان شفاهی داستان 1بررسی آثار و ترجمه اسلامی 1
ترجمه متون سادهبررسی مقابله ای ساخت جمله
خواندن و درک مفاهیم 3ترجمه انفرادی 1
خوانن و درک مفاهیم 2ترجمه پیشرفته 1
داستان 2ترجمه پیشرفته 2
درآمدی بر ادبیات انگلیسی 1ترجمه شفاهی 1
درآمدی بر ادبیات انگلیسی 2ترجمه شفاهی 2
دستور نگارش 2ترجمه متون ادبی
ساخت زبان فارسیترجمه متون مطبوعاتی
فنون یادگیری زبانترجمه متون مطبوعاتی 1
کلیات زبان شناسی 1ترجمه مکاتبات و اسناد 1
کلیات زبان شناسی 2ترجمه نوار و فیلم
گفت و شنود 1خواندن متون مطبوعاتی
گفت و شنود 2روش تدریس زبان انگلیسی
مقاله نویسیکاربرد اصطلاحات و تعبیرات زبان در ترجمه
نامه نگارینمونه های شعر ساده انگلیسی
نگارش پیشرفتهواژه شناسی
نمونه های نثر ساده انگلیسی

آشنایی کامل با لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه علمی کاربردی در رشته مترجمی زبان انگلیسی

لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99 در زیر قابل مشاهده است. البته باید بدانید که رشته مترجمی زبان انگلیسی به نام و در قالب دیگری همچون کارشناسی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی، کارشناسی حرفه ای مترجمی خبر انگلیسی و کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان زبان انگلیسی در دانشگاه های علمی کاربردی ارائه می شود.

1مرکز آموزش علمی-کاربردی جمعیت هلال احمر – استان البرز
2مرکز آموزش علمی-کاربردی جمعیت هلال احمر استان قم
3مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه
4مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
5مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
6مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 3
7مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 کردستان
8مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 30 تهران
9مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 32 تهران
10مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 33 تهران
11مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 44 تهران
12مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 54 تهران

آیا از رتبه بندی دانشگاه های پذیرنده کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مترجمی زبان چیزی می دانید؟

موضوعی که در زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی رشته زبان انگلیسی اهمیت ویژه ای پیدا می کند موضوع رتبه بندی دانشگاه های پذیرنده است. مسلماٌ هر فردی در زمان انتخاب این رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و در دانشگاه علمی کاربردی به دنبال انتخاب بهترین دانشگاه پذیرنده با سطح کیفی بالاتر در قیاس با دانشگاه های دیگر است. جهت کسب اطلاع از این موضوع می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو می توانند بهترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند. 

در مطلب حاضر، لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99 را برای شما ذکر کردیم. در این رابطه، می توانید مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 98 را نیز بررسی نمایید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

8 دیدگاه در “لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی 99

  1. ميلاد تاجداري گفت:

    با سلام بنده كارداني زبان انگليسي از دانشگاه اصفهان دارم منزلم خ ايت الله كاشاني است لطفا جهت كارشناسي زبان يك دانشگاه معرفي فرماييد با تشكر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. دانشگاه آزاد واحد تهران غرب و تهران مرکز ومراکز علمی کاربردی

  2. علی اصغر قربانی گفت:

    با سلام بنده میخوام در دانشگاههای علمی کاربردی کارشناسی مترجمی زبان شرکت کنم…لطفا در شرق تهران اسمی چندتا دانشگاه و زمان ثبت نام ورودی بهمن رو به من اطلاع بدین…ممنون ازشما…

  3. نازنین مخلص حیدری گفت:

    سلام خسته نباشید من دانشگاه علمی کاربردی کرج کاردانی میخونم ولی دانشگاه داره جمع میشه و بقیه واحدا رو باید تهران پاس کنیم
    نزدیک ترین مرکز علمی کاربردیه تهرانو میشه معرفی کنید

  4. حسنی گفت:

    سلام وقت شما بخیر.بنده کاردانی مترجمی دارم.برای مقطع کارشناسی همین رشته کدام دانشگاه در کرح پذیرش دارد؟

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      دانشگاه های آزاد،علمی کاربردی در این رشته پذیرش دارند

    2. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما در دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد کرج میتوانید این رشته را انتخاب کنید و ادامه تحصیل بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *