آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور

بدون تردید زندگی کردن در این عصر و دوره بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی واقعاً مشکل به نظر می رسد. در حقیقت، داشتن آینده ای رؤیایی و سرشار از موفقیت های بی شمار بستگی مستقیمی به تحصیلات فرد در مراکز مختلف دانشگاهی دارد. خوشبختانه اجرای طرح بدون کنکور در شمار زیادی از دانشگاه های موجود در کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی بسیار ارزشمند را جهت ادامه تحصیل در انواع رشته های مختلف دانشگاهی ایجاد کرده است. در هر سال تحصیلی، عده زیادی از متقاضیان و داوطلبان به صورت بدون کنکور و تنها با انجام یک انتخاب رشته و ثبت نام ساده جذب تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می شوند و مقاطع مختلف تحصیلی را در این دانشگاه طی می کنند.

مقطع کاردانی به کارشناسی از جمله مقاطعی است که امکان جذب دانشجو در آن در دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت بدون کنکور وجود دارد. انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور نیز بر طبق روال سال های قبل در طول دو برهه زمانی مختلف توسط داوطلبان و متقاضیان صورت می گیرد. هر کدام از داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی خود دست به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور در یکی از دو ماه تیر و بهمن می زنند. در صورتی که هر یک از داوطلبان در تیر ماه موفق به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور نشوند فرصت انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد در بهمن ماه نیز در اختیار وی قرار داده می شود. در این مقاله به بحث در مورد انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور به دست آورید.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور

در مورد نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور باید اشاره کنیم که تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته در این دوره و دانشگاه در ابتدا ملزم به مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی و دانلود دفترچه مورد نظر هستند. پس از انجام این کار، مطالعه دقیق و جزء به جزء محتوای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور از ضروریات است. نکته قابل توجه این که در زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور و قبل از شروع عملیات ثبت نام خریداری کردن کارت اعتباری بسیار مهم به نظر می رسد. پس از انجام این کار هر فرد می تواند صفحه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور را در پیش روی خود مشاهده نماید. سقف رشته های انتخابی در زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور برابر با بیست رشته است.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور

همان طور که گفتیم در طول دو  دوره زمانی مختلف یعنی تیر و بهمن شاهد انتشار اطلاعیه مسئولین امر برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور هستیم. در حال حاضر و در سال 1400 از تاریخ 10 تیر ماه معمولاً به مدت ده روز شاهد انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور خواهیم بود. درصورت تمدید حتما اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت .

شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور

در بین اصلی ترین شروط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور می توان از مدرک کاردانی در یکی از رشته های تحصیلی یاد کرد. البته فرد باید تا قبل از انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور مدرک فوق دیپلم یا کاردانی خود را از دانشگاه محل تحصیل اخذ نماید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد بدون کنکور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد بزنید.
اگر شما نیز جزء داوطلبان ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد در مرداد ماه سال آینده هستید، می توانید روی کمک ها و مساعدت های مشاوران آیدانیتو در این زمینه حساب باز کرده و با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *