دسته‌بندی نشده

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق

رشته حقوق به دلیل بازار کار خوبی که دارد در مقطع کاردانی هم طرفداران خاص خود را دارد و با توجه به اینکه پذیرش در کاردانی حقوق دانشگاه آزاد بدون کنکور است، داوطلبان زیادی مایلند در این رشته پذیرش گرفته و تحصیل کنند. اما برای بتوانید در رشته مورد علاقه تان یعنی حقوق، بدون کنکور پذیرش بگیرید لازم است که از نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق اطلاع داشته باشید و اصول انتخاب رشته صحیح را رعایت کنید. در مقاله ای که در ادامه خواهید خواند به موضوع انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق می پردازیم. اگر داوطلب رشته حقوق دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی هستید با ما همراه باشید.

نحوه پذیرش بدون کنکور کاردانی حقوق دانشگاه آزاد

ملاک پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد، سوابق تحصیلی یا همان معدل دیپلم دوره دبیرستان است. معدل در پذیرش ضریب تأثیر دارد که میزان آن را می توانید در جدول زیر ببینید:

گروه آزمایشیمعارف اسلامیانسانیتجربیریاضی سایر گروه ها
ریاضی4/314/311001004/31
تجربی4/314/311001004/31
انسانی10010080802/41
هنر100100100100100
زبان‌های‌خارجی100100100100100

 

معیار پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد، معدل دیپلم شماست. پس، معدل تان را دقیق در فرم تقاضای ثبت نام وارد کنید.

شرایط پذیرش کاردانی بدون کنکور حقوق

برای اینکه مجاز باشید انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق را انجام دهید، باید از شرایط لازم برای ثبت نام برخوردار باشید. شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور حقوق آزاد، از این قرار است که اگر مدرک پیش دانشگاهی یا دپیلم نظام قدیم دارید فقط می توانید ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق را انجام دهید. داوطلبانی که فقط مدرک دپیلم سه ساله دبیرستان را دارند و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند، به هیچ عنوان مجاز به ثبت نام و پذیرش کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد نیستند.

شیوه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی حقوق آزاد

در این بخش از به موضوع اصلی مقاله یعنی انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق می پردازیم. اصولا تنها نکته ای که انتخاب رشته بدون کنکور آزاد دارد، اولویت بندی کد رشته های انتخابی است.

منظور از اولویت بندی چیست و چرا در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد اولویت بندی مهم است. اولویت بندی در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد به این معناست که شما حق 20 انتخاب را دارید و می بایست کد رشته هایی که برایتان مهم تر هستند و می خواهید در درجه اول در آنها قبول شوید به عنوان گزینه های اول در فرم انتخاب رشته وارد کنید و هر چه کد رشته برایتان اهمیت کمتری دارد آن را در گزینه های پایین تری قرار دهید. در واقع، شما به اولین انتخابی که در آن نسبت به متقاضیانی در شرایط مشابه برتر باشید معرفی می شوید و کدهای بعد از کدرشته ای که در آن به عنوان پذیرفته شده اعلام شدید دیگر خوانده نمی شوند و به همین دلیل است که اولویت بندی در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد بسیار مهم است.

از داوطلبان عزیز دعوت می کنیم که مقاله زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد حقوق 97 را هم مطالعه کنید.

مشاوران مجرب آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته حقوق را دارید ، با مشاوران حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *