نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 99

اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 99

  در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 99 خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز استان بوشهر می توانند برای کسب اطلاع از زمان اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 99، شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی، شهریه مدراس نمونه دولتی استان بوشهر، اعتراض به نتایج آزمون دولتی استان بوشهر، لیست ذخیره نمونه دولتی بوشهر و … در این مقاله با آیدانیتو همراه باشید. مدارس نمونه دولتی از جمله انتخاب های اولیه دانش آموازن برای ادامه تحصیل می باشد و دلیل این اولویت، برخورداری مدارس نمونه دولتی از امکانات رفاهی و تحصیلی مطلوب می باشد.برای مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه به لینک قبل مراجعه کنید.


زمان اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر

زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی استان بوشهر مشخص نمی باشد اما به طور کلی می توان از روال سال های گذشته، به این نتیجه دست یافت که 2 الی 3 هفته بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی که به صورت هماهنگ با آزمون تیزهوشان می باشد، است. لازم به ذکر است نتایج استان های مختلف به صورت مجزا در وب سایت hoosh.medu.ir قرار می گیرد.
مشاوران آیدانیتو پاسخگوی سؤالات شما در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی استان بوشهر هستند. پس با آن ها تماس بگیرید. 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی بوشهر

برای ورود به مدارس نمونه دولتی علاوه بر موفقیت در آزمون کسب رتبه قبولی مدارس انتخابی، برخورداری از شرایط اولیه ثبت نام و شرکت در آزمون از الزامات ورود به مدارس است. در ادامه شروط ثبت نامی و شرکت در آزمون مقاطع ششم و نهم را مشاهده خواهید کرد. هنگام ورود به مدرسه ثبت نام کتاب را فراموش نکنید.
  • شرط ثبت نام در پایه ششم به هفتم، کسب نمره ی خیلی خوب ( با تنها یک خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول سال تحصیلی و شروط شرکت در آزمون کسب نمرات گفته شده در نیمسال دوم می باشد.
  • شرط ثبت نام در پایه نهم به دهم، کسب معدل بالای 17 در نیمسال اول و شرکت در آزمون همین شرط در نیمسال دوم است.

شهریه مدارس نمونه دولتی بوشهر

شهریه مدارس نمونه دولتی با توجه به ساعات ارائه دروس و کلاس های فوق برنامه در مدارس مختلف متفاوت می باشد. اما به طور کلی باید بگوییم در کنار شرایط و امکانات مطلوبی که مدارس نمونه دولتی از آن برخوردار هستند، شهریه دریافتی بسیار مناسب است. شهریه مدارس به طور حدودی از 2.5 میلیون تومان در مقاطع پایه و 6 میلیون تومان در مقطع پیش دانشگاهی است.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

هر ساله حدود 3 الی 4 روز بعد از اعلام نتایج، فرصتی به دانش آموزان معترض به رتبه و نتایج داده می شود تا اعتراض خود را ثبت کنند. دانش آموزانی که قصد اعتراض به نتایج را دارند، باید به زمان اعلام شده توجه کنند تا فرصت چند روزه اعتراض را از دست ندهند.همچنین میتوانید با مشاوره تحصیلی تلفنی به دانش آموز خود کمک بسیاری انجام دهید.

برای موفقیت در نتایج به این نکات توجه کنید

  1. برنامه ریزی تحصیلی صحیح داشته باشید و از مشاوران با سابقه راهنمایی بگیرید.
  2. به زمان های اعزام شده در مراحل مختلف از جمله زمان ثبت نام حضوری در مدارس توجه داشته باشید.
  3. انتخاب مدارس را با توجه به سطح علمی خود که در طول سال از آزمون های مختلف متوجه شده اید، انجام دهید.
  4. انتخاب 3 مدرسه خود را بر اساس اولویت به ترتیب وارد کنید.

تراز آزمون نمونه دولتی بوشهر

نمره تراز معمولاً عددی بین 0 تا 20.000 می باشد و با توجه به نتایج آزمون و معدل داوطلبان محاسبه می شود، تراز کسب شما در آزمون رتبه را مشخص می کند. بنابراین هر چه تراز بالاتری داشته باشید، شانس قبولی بیشتری در قبولی مدارس خواهید داشت.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم بوشهر

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بوشهر در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم بوشهر نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم بوشهر هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم بوشهر از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام شود.در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم بوشهر ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم بوشهر ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم بوشهر به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر با خبر شوید.

با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شناخت بهترین مدارس نمونه دولتی بوشهر

سؤالی که مسلماٌ در ذهن داوطلبان ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان بوشهر مطرح می شود این است که بهترین مدارس نمونه دولتی این استان کدامند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال می توانید با مشاوران متخصص آیدانیتو تماس بگیرید و بدین گونه با لیست بهترین و سطح بالاترین مدارس تیزهوشان استان بوشهر آشنا شوید.

پس از بررسی دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 99 ، به شما دانش آموزان با استعداد پیشنهاد میکنیم مقاله را مطالعه نتایج مدارس نمونه دولتی 98 فرمایید.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی بوشهر ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *