اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد, برنامه ریزی و منابع دکتری فیزیک

اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99

اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99

از دو سال گذشته تاکنون طرح بدون کنکور برای رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته ) اجرایی شده و جهت ادامه تحصیل در آن ها ملزم به شرکت در کنکور سراسری دانشگاه آزاد نیستید. دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همانند دوره کاردانی در ماه مرداد 99 در سایت این دانشگاه منتشر شد و داوطلبان تا اوایل مهر ماه فرصت ثبت نام و انتخاب رشته را داشتند. البته مرحله دوم ثبت نام و انتخاب رشته آزاد هنوز اعلام نشده است.  اما به احتمال زیاد باید در ماه آذر و یا دی باید در انتظار انتشار دفترچه کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 بود. باید عرض کنیم که نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد احتمالاٌ در اواسط مهر ماه به اطلاع داوطلبان گرامی می رسد. بنابراین، این مطلب را به بحث راجع به اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 را اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد99 را کسب کنید.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته آزاد 99

هر یک از شما متقاضیان شرکت کننده در مقطع بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 پس از اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 99 با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی از نتایج انتخاب رشته خود اطلاع پیدا کنید..

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته آزاد 99

در حال حاضر نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 در سایت اصلی دانشگاه آزاد قابل رؤیت است. اگر شما هم در بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 ثبت نام کرده اید، تنها با ورود به این سایت و بازکردن لینک اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته ( تمام وقت – پاره وقت ) بر اساس سوابق تحصیلی و وارد کردن کدملی، رمز ثبت نام و عدد درج شده در تصویر وارد صفحه دیگری می شوید. اکنون می توانید با کلیک بر روی گزینه اعلام نتیجه نهایی آزمون از رشته و محل قبولی خود در کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاع پیدا کنید..

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته آزاد

مطابق اطلاعیه منتشر شده در سایت دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر زمان بندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی پیوسته آزاد تمامی این افراد باید در اواخر مهر ماه با مراجعه به واحد دانشگاهی پذیرفته شده در آن ثبت نام خود را انجام دهند.

مدارک لازم ثبت نام حضوری کارشناسی پیوسته آزاد

هر کدام از شما داوطلبان باید در زمان های تعیین شده توسط سایت دانشگاه آزاد ( اواخر مهر ) با در دست داشتن مدارکی همچون اصل کارت ملی و کپی آن، اصل شناسنامه متقاضی همراه با کپی از صفحات آن، عکس پرسنلی و همین طور اصل مدرک کاردانی و یا دیپلم نظام جدید به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنید. البته اگر هنوز گواهی نامه های گفته شده را دریافت نکرده اید، ارائه گواهی نامه موقت به جای آن ها تا زمان دریافت اصل مدارک کفایت می کند. نکته دیگر این که حتماً پیش از مراجعه به دانشگاه محل پذیرش رسید پستی تاییدیه تحصیلی را از دفاتر خدمات پستی بگیرید.

آیا رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته آزاد را می شناسید؟ 

همان طور که در جریان هستید دوره کارشناسی پیوسته آزاد به صورت بدون کنکور است و آزمونی در این رابطه برگزار نمی شود. اما در این رابطه باید بگوییم که آیا دوست عزیز شرکت کننده در این دوره بدون کنکور با رشته های ارائه شده آشنایی کافی را دارید؟ با تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید از لیست کامل رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته آزاد مطلع شوید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کارشناسی بدون کنکور بزنید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


0 دیدگاه در “اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99

  1. عاطفه گفت:

    چگونه بفهمیم ک کدام. دانشگاه آزاد بدون آزمون قبول شدیم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      همان طور که مطلع هستید، پذیرش بدون کنکور آزاد بر اساس معدل کتبی دیپلم است. به منظور مشاهده نتایج نهایی آزاد بدون کنکور ، کافی است در زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و پس از ورود کلمه عبور و کدملي، نتیجه خود را مشاهده کنید.

  2. مریم گفت:

    نتایج بدون کنکور ازاد کارشناسی پیوسته که نیست چرا الکی مینویسید؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . 25 شهریور اعلام نتایج در سایت http://www.azmoon.org قابل مشاهده می باشد

  3. niki گفت:

    سلام نتایج با سوابق تحصیلی(زاد) رو کی میدن؟؟؟؟؟؟؟ اخه تا28 شهریور تمدید کردن

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . 28 یا 29 شهریور اعلام میشه

  4. نسیم گفت:

    ببخشید جواب کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد براساس سابقه تحصیلی کی میاد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. 28 یا 29 شهریور در سایت http://www.azmoon.org

  5. Nazanin گفت:

    ببخشید برای ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور بر حسب معدل کتی انتخاب میکنند یا معدل کل؟!

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. هردو معدل . البته بیشتر به معدل کل شما بستگی داره که اگر بالای 12 باشه به احتمال زیاد شما قبول بشید

  6. مهسا گفت:

    سلام نتایج کارشناسی پیوسته چه زمانی میااااد ؟؟؟؟؟
    من مردممم از استرررس ?

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. اعلام نتایج دانشگاه آزاد بر روی سایت http://www.azmoon.org قابل مشاهده هستش

  7. zhra گفت:

    سلام نتایج انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد کی اعلام میشه؟؟؟
    شهریور تموم شد هنوز خبری نیست!!

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . نیمه اول مهر

  8. هانیه گفت:

    سلام خسته نباشید من دانشگاه ازاد انتخاب رشته کردم حقوق و روانشناسی بعد حقوق در اومده الان نظرم عوض شده میخوام معماری بخونم میتونم تغییر بدم حالا که جوابا اومده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . بله . اول باید انصراف بدید و از بخش آموزش دانشگاه درخواست تغییر رشته بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *