آیدانیتو > نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99
اعلام نتایج آزمون ارشد

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99
بعد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای 16 و 17 مرداد ماه، داوطلبان می بایست منتظر اعلام نتایج کنکور ارشد 99 باشند. اعلام نتایج اولیه به صورت یک کارنامه کتبی اینترنتی منتشر می شود و در بر دارنده نتیجه آزمون فرد داوطلب است. در اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 99 مشخص می شود که متقاضی با توجه به نتایج کنکور رشته ای که شرکت کرده است، مجاز به انتخاب رشته شده است یا نه و آیا می تواند در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99 شرکت کند؟ به همین منظور در این مقاله به بررسی هر آنچه باید درباره ی نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 بدانید، می پردازیم.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99
زمان و تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 به شکل کارنامه در دهه ی سوم شهریور ماه در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. تمامی متقاضیانی که در کنکور ارشد شرکت کرده اند و در جلسه ی آزمون به سؤالات پاسخ داده اند، می توانند در زمان مشخص شده نتایج اولیه کنکور ارشد خود را مشاهده نمایند. نتایج کنکور ارشد برای کلیه دوره های روزانه، شبانه، پردیس های خودگردان و نیز دانشگاه های غیر انتفاعی مشخص می شود. کنکور کارشناسی ارشد دارای دو نتیجه است. یکی نتایج اولیه و دیگری نتایج نهایی. نتایج اولیه بعد از برگزاری آزمون ارشد است و نتایج نهایی بعد از انتخاب رشته کنکور ارشد منتشر می شود. از مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور هم دیدن کنید.
نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99
کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد به صورت اعلام نتایج اولیه ارشد در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود. از این رو کسانی که منتظر دریافت و اطلاع از نتایج اولیه کنکور ارشد هستند، می بایست وارد سایت سازمان سنجش شوند. در قسمت راست سایت، داوطلبان باید وارد بخش کارشناسی ارشد بند مربوط به کارنامه اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی که در داخل پرانتز تحت عنوان دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل است، شوند. پس از کلیک بر روی بند مربوطه به صفحه اطلاعات ورودی برای مشاهده کارنامه و نتایج اولیه منتشر می شوند. در صفحه ی مربوطه دو راه برای دسترسی به نتایج وجود دارد. راه اول وارد کردن مشخصات شخصی و شماره پرونده است. برای استفاده از راه دوم هم کد پیگیری و شماره پرونده داوطلب لازم است. انتخاب هر یک از این دو روش مطابق با تصمیم داوطلب است. علاوه بر این درج اطلاعات گفته شده یک کد امنیتی که شامل حاصل جمع دو عدد است، برای دسترسی به کارنامه وجود دارد و بیشتر دارای نقش امنیتی است. کارنامه اولیه میزان درصدهایی که در دروس عمومی و اختصاصی را کسب کرده اید و نیز وضعیت رتبه و تراز قبولی و نوع دوره هایی که مجاز به انتخاب رشته در آنها شده اید را نشان می دهد. چنانچه داوطلبی اطلاعات دسترسی به کارنامه ی اولیه خود را فراموش کرده باشد، در همان سایت سازمان سنجش بخش بازیابی اطلاعات وجود دارد و از طریق آن می توان اطلاعات دسترسی به کارنامه اولیه را دوباره دریافت کرد.
در این مقاله به بررسی نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته ارشد سراسری 98 بزنید.

اگر سوالی در زمینه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *