آیدانیتو > اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی
کنکور

اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی






اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

برای فارغ التحصیلان دوره کاردانی که مایل به ادامه تحصیل و دریافت مدرک کارشناسی را دارند آزمونی تحت عنوان کاردانی به کارشناسی اجرا می شود که مجری آن سازمان سنجش و آموزش کشور است. باید عرض کنیم که نتایج ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی در اواخر شهریور ماه سال 98 انتشار پیدا می کند و کلیه داوطلبان می توانند به وسیله مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org از نتایج خود اطلاع حاصل کنند. به این ترتیب که هر فرد به کمک درج اطلاعات ثبت نامی و شناسنامه ای خود می تواند کارنامه کنکور کاردانی به کارشناسی اش را دریافت نماید. بعد از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ممکن است شماری از داوطلبان به اطلاعات مندرج در کارنامه خود معترض باشند. این گروه از داوطلبان امکان ثبت اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و آموزش کشور را دارند. در این مقاله به بحث در رابطه با اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی دریافت کنید.

نحوه اعتراض به نتایج  کنکور کاردانی به کارشناسی

باید عرض کنیم که برای کلیه آزمون هایی که مجری آن سازمان سنجش و آموزش کشور است امکان طرح مشکلات داوطلبان از طریق سیستم ارسال درخواست سایت این سازمان معتبر برای آن ها وجود دارد. داوطلبان و افراد شرکت کننده در کنکور کاردانی به کارشناسی نیز از این قضیه مستثنی نیستند. و امکان ثبت درخواست خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از جمله اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی را خدمت شما دوستان گرامی عرض می کنیم. در ابتدای اقدام به ثبت اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی هر داوطلب متقاضی اعتراض ملزم به ورود به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی عبارت ارسال درخواست است. پس از این امر نوبت به عضویت وی در سایت سنجش می رسد. به این ترتیب که هر فرد باید بعد از وارد شدن به صفحه ارسال درخواست بر روی دکمه عضویت در سایت کلیک کند. پس از این کار فرمی برای وی نشان داده می شود که در آن باید اطلاعاتی را با دقت و با درستی درج نماید. نکته بسیار مهم و قابل ذکر این که پست الکترونیکی درج شده در فرم لزوماً باید فعال و مخصوص خود داوطلب باشد چرا که بعد از کامل کردن فرم رمز عبور و نام کاربری به ایمیل وی ارسال می شود و داوطلب باید از آن ها برای ادامه مراحل استفاده کند. درست پس از کامل کردن فرم و کلیک بر روی گزینه تأیید رمز عبور و نام کاربری به آدرس الکترونیکی فرد متقاضی ارسال می گردد و بعد از آن وی می تواند به صفحه اصلی ارسال درخواست بازگردد و با کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نماید. در کادر باز شده فرد سال برگزاری آزمون و نام آن را انتخاب می کند و با کلیک بر روی عبارت جستجو مشکل خود را مطرح می نماید. سپس هر فرد در صفحه باز شده می تواند درخواست خود را عنوان نماید و در متن پیام خود شماره ملی، شماره پیگیری و شماره پرونده خود را نیز حتماً درج کند تا پاسخ خود را سریع تر دریافت کند. با درج درخواست فرد و کلیک بر روی عبارت تأیید شماره درخواستی برای وی ارسال می شود که لزوماً باید از آن جهت اطلاع از پاسخ اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی خود استفاده نماید.

زمان پاسخگویی به درخواست اعتراض

باید عرض کنیم که در حدود 24 تا 72 ساعت بعد از ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی درسایت گذاشته می شود و هر داوطلب می تواند به کمک درج رمز عبور و نام کاربری خود از نتیجه اعتراض مطلع شود.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی اعتراض به نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری مواد و متالورژی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *