آیدانیتو > نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی
اعلام نتایج کاردانی

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی






نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی یا کارشناسی ناپیوسته، نتایج آزمون ورود به دوره ی کارشناسی داوطلبانیست که فارغ التحصیل دوره ی کاردانی فنی و حرفه ای یا کار و دانش یا دوره ی کاردانی نظری هستند. ثبت نام و انتخاب رشته آزمون در دوره ی کارشناسی ناپیوسته مشابه دوره ی کاردانی همزمان انجام می شود. از این رو داوطلبان می توانند در نیمه ی خردادماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ثبت نام اقدام کنند و پس از برگزاری آزمون، تنها یک نتیجه منتشر می گردد که نتایج نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی است.  

نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

همانطور که گفتیم با توجه به همزمان بودن زمان انتخاب رشته و ثبت نام، پس از برگزاری آزمون تنها یک بار نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردند. برای دریافت نتیجه کافیست به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و پس از ورود به بخش کاردانی به کارشناسی روی گزینه مشاهده ی کارنامه پذیرش آزمون کاردانی به کارشناسی سال 96 کلیک کنید. با استفاده از شماره پرونده یا شماره داوطلبی و شماره شناسنامه می توانید کارنامه آزمون خود را از سایت دریافت کنید. صفحه ی اعلام نتایج مطابق شکل زیر می باشد: پس از ورود به سایت و دریافت کارنامه نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب مشخص می گردد. در کارنامه نهایی کنکور کاردانی به کارشناسی موارد زیر درج شده است: 1- اطلاعات فردی و امتحانی داوطلب (اعم از عنوان و کد رشته تحصیلی) 2- کد رشته قبولی و عنوان رشته قبولی 3- جداول نمرات خام، نمره کل 4- کد رشته های انتخابی، رتبه و آخرین رتبه قبولی در سهمیه

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98 در هفته ی آخر شهریور از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. داوطلبان پذیرفته شده می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه خود از زمان ثبت نام حضوری و شروع کلاس ها با خبر شوند.  

دوره ی کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور

دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی و علمی کاربردی از دانشگاه های ارائه دهنده ی دوره ی کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور هستند. ناگفته نیست که تحصیل در تمامی دوره های دانشگاه آزاد و علمی کاربردی و بیش از 60% رشته های دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور است. برای پذیرش در این دوره ها کافیست زمانی که دفترچه ی انتخاب رشته ی بدون کنکور منتشر می گردد نسبت به دریافت آن اقدام کنید و پس از مطالعه ی آن به سایت دانشگاه (azmoon.org برای دانشگاه آزاد و sanjesh.org برای علمی کاربردی و غیر انتفاعی) مراجعه کرده و انتخاب رشته کنید. قابل ذکر است که دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجوی دوره ی کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور می کنند.

در این مقاله به بررسی نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی روزانه بزنید. 
اگر سوالی در زمینه نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *