نتایج نمونه دولتی

اعتراض به نتایج نمونه دولتی

اعتراض به نتایج نمونه دولتی

در هر سال تحصیلی، شمار بسیاری از دانش آموزان پایه نهم تحصیلی طی شرکت در آزمونی مشهور به آزمون نمونه دولتی به دنبال ورود و راه یابی به مدارسی هستند که از جهت رفاه و سطح علمی از مدارس عادی دولتی بسیار برتر هستند. در طول سال های اخیر شاهد افزایش شما داوطلبان و متقاضیان ورود به این مدارس هستیم. به صورتی که حتی کلاس های خصوصی نیز در این زمینه تشکیل می شوند. پس از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی و شرکت شمار زیادی از دانش آموزان در آن نتایج این آزمون به صورت اینترنتی به اطلاع تمامی داوطلبان می رسد.

 

پس از اعلام نتایج، هر ساله شاهد اعلام نارضایتی شماری از دانش آموزان از وضعیت قبولی در این آزمون هستیم. حال ممکن است این سؤال مطرح شود که آیا راهی برای پیگیری کردن صحبت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی برای داوطلبان فراهم است؟ در پاسخ به سؤال مذکور می توان اشاره کرد که اعتراض به نتایج نمونه دولتی برای تمامی داوطلبانی که رضایتی از نتایج اعلام شده ندارند وجود دارد و والدین و دانش آموزان می توانند به وسیله اعتراض به نتایج نمونه دولتی به بررسی مجدد مبحث نتایج آزمون نمونه دولتی بپردازند.

موارد اعتراض آزمون مدارس نمونه دولتی

بعد از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کلیه دانش آموزانی که از نتیجه این آزمون مهم رضایتی ندارند امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی را دارند و می توانند به آسانی این کار را انجام دهند اما بهتر است که تمامی دانش آموزان قبل از ثبت اعتراض خود اطلاعات کافی را از مواردی که می توانند اعتراض خود را در آن ثبت نمایند به طور کامل کسب نمایند تا بدین وسیله اعتراض آن ها مفید و مثمر ثمر واقع شود در میان مواردی که دانش آموزان امکان ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی را در آن دارد می توان به اشتباه کردن در اطلاعات سهمیه و اشتباه در محاسبه در صد انواع دروس اشاره کرد. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با موارد اعتراض آزمون مدارس و ثبت نام کتاب نمونه دولتی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان اعتراض به نتایج نمونه دولتی

در سال گذشته، زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون مربوطه بود. تمامی داوطلبان به مدت 5 روز فرصت داشتند که اعتراض خود به نتایج آزمون نمونه دولتی را در سامانه اعلام نتایج و ثبت نام آزمون نمونه دولتی به ثبت برسانند. در غیر این صورت، به هیچ وجه من الوجوه ترتیب اثری به نتایج آزمون نمونه دولتی آن ها داده نمی شود. باید عرض کنیم که سامانه ثبت درخواست های اعتراض به نتایج نمونه دولتی در سال گذشته از تاریخ 16 تا 25 مرداد ماه فعال بود و حتی شاهد تمدید این تاریخ نیز بودیم. به عبارت دیگر، این زمان تا دو روز بعد یعنی 22 مرداد ماه تمدید شد. اما برای اطلاع از زمان دقیق اعتراض به نتایج نمونه دولتی در سال 98 همچنان باید منتظر اعلام مسئولین مربوطه در این زمینه بود.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی

تمامی داوطلبان برای ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی می توانند به نشانی hoosh.medu.ir برای پایه تحصیلی ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم مراجعه نمایند و اقدام به این امر کنند. جهت ثبت این اعتراض هر داوطلب باید کد ملی و کد رهگیری خود را به همراه داشته باشد. البته نکته مهم و قابل ذکر این که دانش آموزانی که ثبت نام خود را در آزمون نمونه دولتی به صورت حضوری انجام داده اند اعتراض آن ها به شکل حضوری است.
در این مقاله به تحلیل و بررسی زمان و نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به نتایج مدارس نمونه دولتی 98 بزنید.
به نتایج خود اعتراض دارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “اعتراض به نتایج نمونه دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *