آیدانیتو > ارشد بدون کنکور شبانه 98
بدون کنکور, کارشناسی ارشد بدون کنکور شبانه

ارشد بدون کنکور شبانه 98

ارشد بدون کنکور شبانه 98

ارشد بدون کنکور شبانه 98

در این مقاله به موضوع ارشد بدون کنکور شبانه 98 خواهیم پرداخت. داوطلبان عزیز کارشناسی ارشد می توانند با مطالعه مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور شبانه 98 به موضوعات مختلفی پیرامون کارشناسی ارشد بدون کنکور شبانه 97 مانند رشته های ارائه شده در این دوره، شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام داوطلبان برای این مقطع و زمان ثبت نام خواهیم پرداخت. دقت کنید که شرایط و مجاز شدگان به ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد به هیچ عنوان مانند دوره کارشناسی و کاردانی بدون کنکور نیست. بنابراین توصیه می کنیم با مطالعه مقالعه ارشد بدون کنکور شبانه 98، از جزئیات این موضوع مطلع شوید. داوطلبان عزیز می توانند به عنوان استعداد درخشان در دوره شبانه کارشناسی ارشد،  در رشته های دلخواه مشغل به تحصیل شوند. اما برای اطلاع از شرایط وثبت نام به ادامه مقاله توجه کنید.

شرط کارشناسی ارشد بدون کنکور

توجه داشته باشید که شروط پذیرش دانشجو در ارشد بدون کنکور شبانه 98 در دو شرط عمومی و اختصاصی جای می گیرد. شرایط عمومی

  • داوطلبان باید حداقل زمان فارغ التحصیلی کارشناسی آنان 8 ترم باشد. (در صورتی که در کارشناسی ناپیوسته که تحصیل پرداخته باشد هر دوره در 4 ترم (مجموع 8 ترم باشد).
  • رشته انتخابی در این مرحله مربوط به رشته کارشناسی باشد.
  • از زمان اتمام تحصیل کارشناسی (فارغ التحصیلی) حداکثر 1 سال گذشته باشد.
  • نکته ای که نباید غافل شوید شرط استعداد درخشان بدونکنکور است. تنها داوطلبانی می توانند در این دوره شرکت کنند که به عنوان دانشجوی استعداد درخشان کارشناسی شناخته شده باشند.
  • معدل بالای 16 در رشته های غیر انتفاعی و معدل بالای 17 در رشته های انسانی در دوره کارشناسی (6 ترم) یکی از شرایط دانشجویان استعداد درخشان است. داوطلبان عزیز باید برای ثبت استعداد درخشان باید فرم ثبت نام استعداد درخشان را در سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه خود تکمیل نمایید. داوطلبان در فرم انتخاب انتخاب رشته باید انتخاب کنند که جزء 10 درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی محسوب می شود و یا ….

شرایط اختصاصی

در هر دانشگاه در زمان خاص (در زمان های متفاوت) فراخوان هایی را در وب سایت دانشگاه قرار می دهند که شرایط دانشجویان استعداد درخشان کارشناسی ارشد بدون کنکور شبانه 97 در آن دانشگاه به چه صورتی است. به عنوان مثال برخی از دانشگاه ها اعلام می کنند که از دانشگاه های خاص (چند دانشگاه برتر روزانه و یا فقط شبانه) دانشجو می پذیرند. داوطلبان می توانند در کارشناسی ارشد ناپیوسته و پیوسته و بدون شرکت در آزمون (سهمیه استعدادهای درخشان سال 97-98) پذیرش شوند.

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور شبانه 98

همان طور که گفته شد زمان اعلام فراخوان دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو ارشد بدون کنکور (استعداد درخشان) متفاوت است. بنابراین زمان ثبت نام دانشگاه ها نیز متفاوت است. برای اطلاع از زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور شبانه 97 به وب سایت دانشگاه های مورد نظر مراجعه کنید. داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع بیشتر بعد از مطالعه مقاله ارشد بدون کنکور شبانه 98 به مقاله  ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی 97 مراجعه کنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه ارشد بدون کنکور شبانه 97 دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *