کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

کامپیوتر بدون کنکور آزاد 98





کامپیوتر بدون کنکور آزاد

در این مقاله به موضوع کامپیوتر بدون کنکور آزاد خواهیم پرداخت، داوطلبانی که به رشته مهندسی کامپیوتر علاقه دارند، می توانند بدون کنکور در دانشگاه های آزاد و سایر دانشگاه ها ثبت نام کنند. با توجه به بازار کار خوبی که برای فارغ التحصیلان کامپیوتر وجود دارد ، تحصیل در این رشته را به علاقه مندان کامپیوتر پیشنهاد می کنیم. در مقاله کامپیوتر بدون کنکور آزاد قصد داریم شما دوستان گرامی را با زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد، نحوه ی پذیرش دانشگاه آزاد در هر دوره (کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ) به صورت مجزا آشنا کنیم. از این رو به تمامی داوطلبانی که تمایل به رقابت در کنکور سراسری و آزاد ندارند و یا مجاز به ثبت نام نشده اند ، توصیه می کنیم در مقاله کامپیوتر بدون کنکور آزاد همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کامپیوتر بدون کنکور آزاد

زمان ثبت نام کامپیوتر بدون کنکور آزاد برای داوطلبانی که قصد دارند در کارشناسی پیوسته این دوره شرکت کنند، متفاوت با دوره کارشناسی ناپیوسته است. در واقع زمان ثبت نام کارشناسی پیوسته کامپیوتر بدون کنکور آزاد در 16 مردادماه انجام خواهد شد و ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور در دهه سوم انجام می شود.

نحوه ثبت نام کامپیوتر بدون کنکور آزاد

داوطلبان عزیز در زمان های گفته شده به سایت سازمان سنجش به نشانی azmoon.org مراجعه خواهند کرد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمه دوم مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. بعد از مطالعه دفترچه وارد مرحله ثبت نام خواهند شد. هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد در سال 97، 40 هزار تومان می باشد که بعد از خرید کارت اعتباری وارد صفحه ورود اطلاعات می شوند. متقاضیان می توانند 20 انتخاب داشته باشند. توجه کنید که اگر متقاضی ثبت نام در گروه دیگر نیز هستید، باید هزینه ثبت نام را به صورت مجزا پرداخت کنید. داوطلبانی که قصد دارند در رشته مهندسی کامپیوتر شرکت کنند باید گزینه های اولیه انتخاب خود را به رشته کامپیوتر اخصاص دهند، اولویت بندی گزینه های وارد شده اهمیت ویژه ای در پذیرش خواهد داشت و بهتر است در اولویت بندی به سطح علمی دانشگاه نیز توجه کنید، به عنوان مثال سطح علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نسبت به سایر واحدها بیشتر است.

نحوه پذیرش کامپیوتر بدون کنکور آزاد

همان طور که اطلاع دارید پذیرش کامپیوتر بدون کنکور آزاد بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود. در دوره کارشناسی پیوسته اگر دیپلم داوطلب غیر از رشته ریاضی فیزیک باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود. در ادامه جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) را با توجه به نوع دیپلم مشاهده می کنید:
نوع دیپلمضریب اعمال سوابق
ریاضی فیزیک100
علوم تجربی74.4
ادبیات و علوم انسانی80
علوم و معارف اسلامی80
سایر عناوین دیپلم31.4
  پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کامپیوتر بدون کنکور آزاد مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 97 را مطالعه کنید. همان طور که مطلع هستید، امکان ویرایش اطلاعات بعد از ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای ثبت نام و انتخاب رشته با مشاوران آیدانیتو مشورت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *