آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی پلیمر آزاد 98
انتخاب رشته ریاضی و فیزیک, انتخاب رشته کنکور

کارنامه و رتبه قبولی پلیمر آزاد 98





کارنامه و رتبه قبولی پلیمر آزاد 98

رشته جالب و مهیج مهندسی پلیمر در ردیف محبوب ترین رشته های دانشگاهی در گروه ریاضی و فیزیک قرار دارد. شاید باور نکنید. اما زندگی در دنیای امروز بدون وجود این رشته و محصولات تولید شده به کمک این علم تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد. زیرا اکثر اجسام موجود در اطراف ما از جمله انواع دمپایی پلاستیکی، مسواک، ظرف های ملامینی و پلاستیکی مورد استفاده در منازل، لباس ها، خمیر دندان و حتی قطعات به کار رفته در ساخت کامپیوتر، تلویزیون و جلد بعضی از کتب نیز به دست دانش آموختگان متخصص رشته پلیمر ساخته شده اند. جالب است بدانید که تولید و طراحی محصولاتی از قبیل الاستومر، لاستیک، رزین، دندان مصنوعی، استخوان های مصنوعی، کف پوش منازل و سایر اماکن، لنز های چشمی و غیره نیز همگی حاصل تخصصی این گونه افراد هستند. همچنین در صنایعی همچون مخابرات، الکترونیک و برق نیز بهره گیری از مواد پلیمری اهمیت اساسی دارد. در مطلب پیش رو، به بررسی کارنامه و رتبه قبولی پلیمر آزاد 98 می پردازیم. علاوه بر تحلیل موضوع کارنامه و رتبه قبولی پلیمر آزاد 98، توانمندی ها و مهارت های ضروری برای یک فرد مهندس پلیمر، نرم افزارهای کاربردی و مهم جهت کار در زمینه پلیمر و موقعیت های شغلی و بازار کار این رشته نیز عنوان می گردند.

توانمندی ها و مهارت های ضروری برای یک مهندس پلیمر

اطلاع از علم شیمی و تسلط کامل بر آن از مهم ترین توانایی های افراد برای اشتغال به کار در این رشته و استخدام در شرکت ها و سازمان های مختلف است. از طرف دیگر، برخوردرای از توانایی های جسمی جهت کار با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی و فعالیت در کارخانجات مختلف و مهم تر از همه داشتن دید چشم قوی به منظور تفکیک دادن رنگ ها نیز از دیگر توانمندی های یک مهندس پلیمر شمرده می شوند. علاوه بر این ها، داشتن تسلط کافی و لازم بر نرم افزارهای کاملاً تخصصی و پیشرفته در حیطه مهندسی پلیمر از اهمیتی اساسی برای ادامه تحصیل و فعالیت در این رشته هستند.

نرم افزارهای کاربردی و مهم جهت کار در زمینه پلیمر

در اینجا، لیست برخی از نرم افزارهای کاربردی و مهم جهت کار در زمینه پلیمر را به شما دوستان معرفی می نماییم. افزودن این بخش به مقاله کارنامه و رتبه قبولی پلیمر آزاد 98 مطمئناً آگاهی و دانش شما را از این رشته تحصیلی به میزان زیادی بالا می برد.
MatlabHysys
VlapModlflom
Pipe calculatorASPEN
FLUENT

 

موقعیت های شغلی و بازار کار رشته مهندسی پلیمر در کشور

باید بگوییم که بازار کار رشته مهندسی پلیمر در ایران مناسب بوده و تقریباً مشکلی جهت ورود افراد به بازار کار این رشته و کسب درآمد وجود ندارد. در حقیقت، امکان فعالیت شما عزیزان در جایگاه یک مهندس پلیمر در صنایعی مانند کاغذسازی، کفش سازی، الیاف مصنوعی، کامپوزیت ها و یا حتی انجام تدریس و تحقیق در مراکز تحقیقاتی موجود در دانشگاه ها نیز وجود دارد.

تحلیل کارنامه و رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر در دانشگاه آزاد

در پایان این مقاله، کارنامه و رتبه قبولی پلیمر آزاد 98 را مورد ارزیابی قرار داده و جزئیات لازم در این مورد ذکر می شوند: کارنامه و رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر منطقه 2 سال 96 – 95
رشته : ریاضی –  رتبه در منطقه 2160:
نام درسدرصد
ادبیات فارسی45%
عربی55%
معارف65%
زبان52%
ریاضیات28%
فیزیک41%
شیمی37%

 

رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر–  منطقه 2 سال 96 – 95

رشته : ریاضی –  رتبه در منطقه 15540
نام درسدرصد
ادبیات فارسی50%
عربی31%
معارف40%
زبان32%
ریاضیات4%
فیزیک11%

آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر دانشگاه آزاد–  منطقه 2 سال 96 – 95

رشتهریاضی –  رتبه در منطقه:  16541
نام درسدرصد
ادبیات فارسی45%
عربی10%
معارف52%
زبان30%
ریاضیات12%
فیزیک31%
شیمی15%

 

درصد و رتبه قبولی رشته مهندسی پلیمر دانشگاه آزاد–  منطقه 3 سال 96 – 95

رشته : ریاضی  رتبه در منطقه 3985 
نام درسدرصد
ادبیات فارسی75%
عربی33%
معارف91%
زبان45%
ریاضیات10%
فیزیک20%
شیمی12%
  در مقاله حاضر، مطلب مربوط به کارنامه و رتبه قبولی آزاد پلیمر 98 را مورد بررسی قرار دادیم. در کنار این مطلب، مطالعه مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی پلیمر آزاد 98 نیز خالی از لطف نیست. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته رشته پلیمر دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *