آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق
انتخاب رشته کنکور

کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق

 


کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق

رشته تحصیلی مهندسی برق که به انگلیسی Electrical engineering می نامند. از جمله پر طرفدارترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های ایران به شمار می آید. رشته ای که بررسی و مطالعه و همین طور کاربردهای مربوط به مسائل و موضوعاتی همچون الکترونیک، الکترو مغناطیس و همین طور الکتریسیته می پردازد. در حال حاضر، رشته مهندسی برق به دلیل همه گیرشدن و گسترش بسیار زیاد کاربرد انرژی الکتریکی و زیاد شدن نیاز به پردازش با سرعت اطلاعات و همچنین انتقال آن به یکی از مورد توجه ترین و شناخته شده ترین رشته ها در میان رشته های گروه مهندسی تبدیل شده است. در میان فعال ترین و معروف ترین دانشمندان در رشته مهندسی برق می توان از نیکولا تسلا، آندره ماری آمپر و مایکل فارادی نام برد. رشته مهندسی برق در گرایش های مختلف در کلیه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در شمار زیادی از مراکز دانشگاهی به دانشجویان آموزش داده می شود. در این مقاله، به بحث راجع به کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا با مطالعه مقاله کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق اطلاعات ضروری را درباره کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق به دست آورید. با کسب اطلاع از کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق در گرایش های مختلف تحصیلی این رشته می توان تصمیم آگاهانه تری درباره انتخاب این رشته تحصیلی گرفت.

رتبه و تراز دکتری مهندسی برق

همان گونه که شما داوطلبان گرامی می دانید ارزیابی و بررسی تراز و رتبه به دست آمده توسط داوطلبان آزمون دکتری مهندسی برق در گرایش های مختلف این رشته دانشگاهی تأثیر شگرف و فوق العاده ای بر انتخاب رشته دکتری مهندسی برق دارد. با عنایت به این مسئله ارائه توضیحی هر چند مختصر و کوتاه را درباره تراز و رتبه دکتری مهندسی برق را بر خود واجب می دانیم تا بدین وسیله به درک بهتری از تفاوت و میزان تأثیر گذاری این دو دست یابیم.
برای تحلیل تراز و رتبه قبولی دکتری مهندسی برق و انتخاب رشته با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تعریف رتبه

باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که رتبه بیانگر و نشان دهنده جایگاه داوطلب و متقاضی کنکور دکتری مهندسی برق در میان کلیه شرکت کنندگان دکتری مهندسی برق است.

تعریف تراز

باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که تراز به وضوح سطح علمی متقاضیان و داوطلبان شرکت در آزمون دکتری مهندسی برق را مشخص می کند و به وسیله آن تفاوت علمی متقاضیان و داوطلبان با در نظر گرفتن رتبه کسب شده توسط آن ها در آزمون دکتری مهندسی برق مشخص می شود. بنابراین می توان این گونه نتیجه گرفت که تراز علمی هر کدام از متقاضیان ورود به مراکز دانشگاهی در دوره دکتری ملاک و معیار قبولی و جذب آن ها در دانشگاه های پذیرنده دکتری مهندسی برق به شمار می رود. مورد بعدی این که تراز قبولی انواع مراکز دانشگاهی در طول سال های مختلف برگزاری آزمون دکتری مهندسی برق به هیج وجه همانند یکدیگر نیست ولی به وسیله اطلاع از حدود ترازهای قبولی داوطلبان در دانشگاه های ایران و تراز و رتبه آخرین فرد قبول شده در دکتری برق می توانیم انتخابی آگاهانه تر و دقیق داشته باشیم. بنابراین، در ادامه این مقاله به ارائه رتبه های افراد شرکت کننده در کنکور دکتری مهندسی برق در گرایش های مختلف تحصیلی آن می پردازیم.

ردیفرشته و گرایشرتبه داوطلب در سهمیه آزادرتبه در سهمیه های دیگر
1مهندسی برق مخابرات96062 (سهمیه ایثارگر)
2مهندسی برق قدرت47062 (سهمیه ایثارگر)
3مهندسی برق کنترل762 (سهمیه ایثارگر)
4مهندسی الکترونیک41816 (سهمیه ایثارگر)

در این مقاله به تحلیل و بررسی کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی برق-الکترونیک سراسری 98 بزنید.
برای تجزیه و تحلیل کارنامه و رتبه قبولی دکتری برق و انتخاب رشته با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *