کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر

کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر
مهندسی کامپیوتر چه در گرایش سخت افزار و چه در گرایش نرم افزار، طرفداران خاص خود را در میان داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه ها دارد. به جرأت می توان گفت که نبود آن در بین رشته های دانشگاهی، به نوعی فقدان به شمار می آید، زیرا با وجود کارشناسان متبحر در علم کامپیوتر، به میزان زیادی می توان حجم کارهای سنگین و تکراری را کاهش داد. در این مقاله، بحث جالب کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر را مطرح می کنیم. همچنین، در پایان مطلب کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کامپیوتر ، اشاره ای به لیست برخی از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته نیز داریم.
زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر
فرصت تخصیص داده شده برای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر درحال حاضر تمام شده و دیگر امکان ثبت در مرحله اول برای شما وجود ندارد. اما در صورت تمایل، با باز شدن سایت سازمان سنجش در دوره تکمیل ظرفیت یعنی از 24 مهر ماه تا 24 آبان می توانید به تحصیل در کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر بپردازید. حتی برای ادامه تحصیل در یک رشته دیگر مانند پرستاری میتوانید در رشته پرستاری بدون کنکور تحصیل کنید برای اطلاعات بیشتر از این رشته میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل نمائید.
نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر
داوطلبان علاقه مند به رشته مهندسی کامپیوتر و تحصیل در آن در دانشگاه پیام نور آن هم به شکل بدون آزمون، بایستی جهت ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر  به سایت سازمان سنجش (به نشانی Sanjesh.org)، وارد شوند. در این سایت امکان انتخاب رشته و تکمیل فرم در خواست ثبت نام وجود دارد. دقت داشته باشید که در صورت حضور شما در کنکور ریاضی، تجربی و یا انسانی و  همینطور کسب نکردن رتبه مورد نیاز جهت انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور، به هیچ وجه نیازی به ثبت نام اولیه دوباره نداشته و صفحه ثبت نام برایتان باز می شود. اما در غیر این صورت بالاجبار باید مبلغ 23000 تومان را پرداخته و شماره سریال 12 رقمی را نیز دریافت نمایید. اینگونه می توانید وارد صفحه ثبت نام و انتخاب رشته شوید. لازم به ذکر است که سقف تعداد رشته محل های انتخابی در کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر ، 150 مورد خواهد بود.
شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر
حتماً مطلع هستید که ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر(همان گونه که از لفظ بدون کنکور بر می آید)، فقط بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل کتبی مقطع سوم متوسطه افراد انجام می شود. در نتیجه، در زمان وارد کردن معدل خود در فیلد مخصوص صفحه ثبت نام، دقت زیادی به کار گیرید، چون ممکن است به خاطر سهل انگاری معدل خود را اشتباه وارد کرده و مشکلاتی برایتان به وجود بیاید. در میان شرایط تحصیل در کارشناسی بدون کنکور کامپیوتر می توان به 4 مورد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن گواهی نامه دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی ( در صورت عدم وجود مجاز به ثبت نام نخواهید بود).
  • فرصت شرکت در کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر به تمامی فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای و کار و دانش داده نمی شود ( زیرا این گونه داوطلبان فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند).
  • فرد داوطلب باید در سلامت کامل جسمی جهت ورود به رشته مهندسی کامپیوتر باشد.
  • اگر داوطلبان آقا مشکلی در نظام وظیفه داشته باشند، اجازه ثبت نام به آن ها داده نمی شود.
لیست دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر
در آخرین  قسمت از این مطلب آشنایی با لیست برخی از دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر می تواند مفید فایده باشد.
ردیفاسامی دانشگاه های پیام نور کامپیوتر بدون کنکور
1دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- واحد راب
2دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- مرکز تبریز
3دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- مرکز شبستر
4دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- نبین
5دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- واحد آذرشهر
6دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- مرکز بناب
7دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی-واحد زنوز
8دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی- مرکز خوی
9دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- مرکز مراغه
10دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی- واحد جلفا
11دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی-واحد ایلخچی
12دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی-واحد راب
13دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی-واحد کلیبر
14دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی – مرکز میانه
15دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی- مرکز بوکان

 

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی مطلب مرتبط با کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر ، سری هم به مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 97 بزیند.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهندسی کامپیوتر دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *