آیدانیتو > انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور پیام نور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98 پرداخته ایم، داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر را دارند با مطالعه مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98، از زمان و نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98 مطلع خواهید شد. همراه ما باشید.

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر

مهندسی کامپیوتر از رشته های پردرآمد و پرکاربردی گروه ریاضی و فنی است که متقاضیان زیادی در بین داوطلبان کنکور دارد. رشته مهندسی کامپیوتر از رشته های پر اهمیت است که تا مقطع دکتری تدریس می شود. در این رشته به ساخت اجزای مختلف و طراحی نرم افزارهای مورد نیاز پرداخته می شود. در ادامه ی مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98 از زمان انتخاب رشته مطلع خواهید شد.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98 در نیمه دوم مردادماه انجام می شود. طبق اعلام سازمان سنجش زمان ثبت نام و انتخاب رشته که به صورت همزمان می باشد، از اواسط تا اواخر  مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر

داوطلبان گرامی که قصد انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98 را دارند، برای ثبت نام و انتخبا رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و فرم ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل کنند. داوطلبانی که در آزمون سراسری 98 شرکت داشته اند ولی در جلسه آزمون غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نخواهند داشت. سایر داوطلبان باید برای ثبت نام در هر گروه آزمایشی مبلغ 23 هزار تومان پرداخته و شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کامپیوتر را دارند، می توانند در دو گروه آزمایشی دیگر از جمله هنر و زبان نیز انتخاب رشته انجام دهند. اما وجه ثبت نام هر گروه آزمایشی به صورت مجزا دریافت می شود. اما در این مبحث نحوه ی صحیح انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر را خواهیم گفت. همان طور که مطلع هستید، ورود به رشته مهندسی کامپیوتر، رشته ی مورد علاقه ی خود به روش بدون کنکور چند سالی است که ایجاد شده است و فرصت ویژه ای برای آینده تحصیلی و شغلی شما مؤثر خواهد بود. بنابراین با دقت زیاد و آگاهانه انتخاب رشته کنید. از عواملی که در انتخاب رشته مؤثر است، شناخت کامل رشته مورد نظر، توجه به بازار کار آن رشته و اولویت بندی کد رشته است. اولویت بندی کد رشته / محل به چه صورت انجام می شود؟ شما 150 انتخاب خواهید داشت و برای اولویت بندی انتخاب های خود باید هم به رشته و هم به دانشگاه های پذیرنده توجه کنید. به عنوان مثال به توانایی خود در انجام و کار در رشته تحصیلی فکر کنید. اگر تونایی تحصیل در این رشته را ندارید، بهتر است راجع به سایر رشته های بدون کنکور اطلاعات کسب کنید. سطح علمی دانشگاه ها اهمیت ویژه ای دارد. پیشنهاد می کنیم ابتدا رشته کامپیوتر در دانشگاه های سطح علمی بالا را انتخاب کنید و بعد دانشگاه های دیگر از جمله پیام نور. داوطلبان عزیز با دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور از شرایط و ضوابط شرکت در ثبت نام و انتخاب رشته مطلع خواهید شد. و پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98 مقاله  لیست دانشگاه های بدون کنکور 98 را نیز مطالعه کنید.  می توانید برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور کامپیوتر 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *