آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع
کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع


کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع
رشته مهندسی صنایع یکی از رشته های گروه علوم ریاضی فنی است. این رشته نزدیکی زیادی به رشته مدیریت دارد و مهندسین رشته صنایع با دانش خود می توانند کمک بسیاری به بخش مدیریت در زمینه بهینه سازی، افزایش بازدهی، افزایش سود و افزایش کیفیت کالا داشته باشند. علاقه مندان به رشته صنایع برای تحصیل می توانند کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور صنایع را انتخاب کنند و به تحصیل در رشته صنایع بپردازند.
تحصیل در کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع شرایط خود را دارد و تنها در زمان مشخص می توانید برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع اقدام کنید.
زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع هم زمان با ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری انجام می شود. این زمان به طور معمول نیمه دوم مرداد ماه است. در سال 97 زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع 15 مرداد ماه آغازو 22 مرداد به پایان رسید.
البته برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور می توانید در مرحله تکمیل ظرفیت پیام نور نیز شرکت کنید. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع از اواخر مهر ماه آغاز می شود و تا نیمه اول آبان ماه نیز ادامه دارد.
نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع
برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. بعد از مراجعه به سایت سنجش و مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی می توانید کد محل های مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنید. به شما توصیه می کنیم قبل از انتخاب رشته دفترچه راهنمای انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه کنید و کد محل های مورد نظر خود را اولویت بندی کنید.
برای ثبت نام اینترنتی کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع بعد از ورود به سایت سنجش انتخاب رشته و ثبت نام را انتخاب کنید و کد ورود را وارد نماید. سپس اطلاعات خواسته شده را با دقت و صحت وارد کنید و مراحل را طی کنید. در انتها، سایت به شما شماره رهگیری خواهد داد. شماره رهگیری خود را یادداشت و نزد خود نگه دارید.
علاقه مندان به رشته پرستاری که وقت و حوصله کنکور را  ندارند میتوانند در رشته پرستاری بدون کنکور خیلی راحت و بی دغدغه وارد دانشگاه شوند و در این زمینه تحصیل کنند.
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع
شما امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارید و شما می توانید از یک تا 150 کد رشته محل را انتخاب کنید. برای انتخاب کد محل های کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع لازم است دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه فنی و ریاضی، دانشگاه های پیام نور را بررسی کنید. در هنگام انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع به رتبه علمی واحدها، مسافت و… توجه کنید. به شما توصیه می کنیم برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع خود از مشاوران آیدانیتو مشورت بگیرید.
واحدهای ارائه دهنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع
بسیاری از واحدهای پیام نور رشته مهندسی صنایع را ارائه می دهند. در این جا برخی از واحدهای ارائه دهنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع را آورده ایم. شما می توانید بسته به شهر محل سکونت خود واحدهای نزدیک به خود را انتخاب کنید.

بناب

مراغه

بوئین و میاندشت

بهارستان

برازجان

بوشهر

خوسف

سبزوار

چابهار

زاهدان

اوز

جهرم

رینه

اراک

یزد

رضوانشهر

زارچ

کاشان

زرین شهر

سلماس 

بین المللی کیش

 
ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع
ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع هر واحد برابر 36 نفر است. با توجه به این که تعداد بسیار زیادی از واحدهای پیام نور پذیرنده رشته صنایع رشته ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع نسبتاً زیاد است.
اگر ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع را از دست داده اید می توانید اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور صنایع کنید.
به منظور انتخاب رشته می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده اند تا شما را در زمینه اتخاب رشته و واحد صنایع پیام نور راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *