کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما






کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما

رشته تعمیر و نگهداری هواپیما از جمله رشته های محبوب است که هدف از ایجاد آن تربیت متخصصانی در زمینه مدیریت، بهسازی و بازسازی هلیکوپتر و هواپیماهاست. هر یک از دانشجویان مشغول به تحصیل در این رشته در طول دوران تحصیل دانش تخصصی در زمینه موتور پیستوله، موتور جت، آئرودینامیک و بدنه هواپیما و همین طور دانش پایه و عمومی را در حیطه ترمودینامیک، مکانیک و فیزیک به دست می آورند. علاوه بر این ها، از آن جایی که اکثر کتب درسی رشته تعمیر و نگهداری هواپیما به زبان انگلیسی است دانشجویان امکان یادگیری و تقویت زبان انگلیسی خود را نیز در طول دوران تحصیل دارند. این رشته مهندسی، در دانشگاه های بسیاری از ایران تدریس می شود.

ولی مبحث طرح شده در این مطلب به کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما مربوط می شود. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما به دست آورید.

شرایط پذیرش کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما

دانشگاه علمی کاربردی اقدام به جذب دانشجو در مقطع کاردانی رشته تعمیر و نگهداری هواپیما از بین داوطلبان می کند. جهت انجام موفقیت آمیز عملیات ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما برخورداری از شرایطی چند الزامی است.

  • عدم وجود هیچ مشکل خاصی در زمینه نظام وظیفه و سربازی برای آقایان در زمان ثبت نام کاردانی علمی کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما
  • تحویل مدرک معتبر دیپلم در گرایش های فنی و حرفه ای و کاردانش
  • داشتن توانایی و سلامت جسمانی جهت ورود به رشته تعمیر و نگهداری هواپیما
  • گزینش دانشجویان در این رشته تحصیلی از دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها بر طبق سوابق تحصیلی افراد صورت می گیرد.

زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما

باید به عرض برسانیم که مرحله اول ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما در مرداد ماه انجام گرفت. اما باید در انتظار اجرای مرحله دوم در دی ماه باشیم.

نحوه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما

برای ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما ابتدا باید از زمان دقیق آن اطمینان حاصل کرد و سپس اقدام به مطالعه با دقت دفترچه راهنمای منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور کرد.

پس از آن، پرداخت مبلغی برابر با 22 هزار تومان برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما جهت ورود به صفحه ثبت نام و انتخاب رشته ضروری می نماید. در پایان و با ارسال کد رهگیری به وسیله سیستم ثبت نام شما کامل شده محسوب می شود.

دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما

بر طبق نیاز شما دوستان محترم به ارائه لیستی از دانشگاه های ارائه دهنده دوره کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما می پردازیم.

ردیف

دانشگاه های ارائه دهنده کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما

1

مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ماهان

2

مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ساها

3

مرکز آموزش علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

4

مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی تهران

5

مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی آسمان ایرانیان

در این مقاله به بررسی کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بزنید.

اگر سوالی در زمینه کاردانی علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *