آیدانیتو > ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر –شبکه و رایانش آزاد 98
انتخاب رشته دکتری مهندسی کامپیوتر-شبکه و رایانش

ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر –شبکه و رایانش آزاد 98






ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر –شبکه و رایانش آزاد 98

آیا از پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر –شبکه و رایانش آزاد 98 مطلع هستید؟ اگر قصد دارید از تنها دانشگاه پذیرنده دانشجو در رشته مهندسی کامپیوتر-شبکه و رایانش آزاد در سال 98  و حداکثر پذیرش دانشگاه های آزاد در مقطع دکتری  و دلیل محدودیت این رشته در دانشگاه آزاد 98 اطلاع پیدا کنید، همراه ما باشید.
داوطلبان دکتری کامپیوتر – شبکه و رایانش  در سال 98 با اطلاع از ظرفیت دانشگاه های آزاد و سراسری  میتوانند اقدام مناسب تری در جهت انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه های مورد نظر خود داشته باشند تغییراتی که در سال 98 در ادغام ازمون سراسری و آزاد به وجود آمد و همچنین تغییرات در ظرفیت و افزایش سهم مصاحبه در دانشگاه ها  داوطلبان را با سردرگمی هایی روبه رو کرده است که اطلاع از چگونگی ظرفیت دانشگاه ها میتواند این ابهامات را رفع کند.

داوطلبان با کاهش 75 درصدی ظرفیت دکتری کامپیوتر –شبکه و رایانش آزاد رو به رو شدند

داوطلبان دکتری کامپیوتر – شبکه و رایانش در سال 97 دانشگاه آزاد با کاهش 75 درصدی ظرفیت به منظور افزایش کیفیت آموزش روبه رو شده اند. و دلیل این امر افزایش فارغ التحصیلان بیکار در مقطع دکتری در سال های گذشته بوده است .

حداکثر ظرفیت پذیرش  دکتری مهندسی کامپیوتر – شبکه و رایانش آزاد چقدر است؟

آیا اطلاع دارید که ظرفیت پذیرش  دکتری مهندسی کامپیوتر – شبکه و رایانش آزاد چقدر است؟ طبق مصوبه ای که به تایید رسیده است دانشگاه های آزاد سراسر کشور در تمامی رشته ها و گرایش ها ظرفیت  5 حداکثر 7 دانشجو را خواهند داشت و پذیرش بیش از این مقدار در دانشگاه های آزاد سراسر کشور نباید صورت بگیرد.
همانطور که در مقالات قبلی در مورد گرایش جدید شبکه و رایانش که به تازگی به مجموعه مهندسی کامپیوتر پیوسته است صحبت کردیم تنها واحد دانشگاه آزاد که دکتری مهندسی کامپیوتر – شبکه و رایانش را دارا میباشد دانشگاه آزاد واحد قزوین است و این امر موجب رقابتی سخت در بین داوطلبان دکتری مهندسی کامپیوتر – شبکه و رایانش میشود،  باتوجه به این ظرفیت کم دانشگاه آزاد و سراسری برای گرایش شبکه و رایانش که مجموعا با احتساب حداکثر پذیرش دانشگاه آزاد 40 ظرفیت برای دکتری مهندسی کامپیوتر –شبکه و رایانش وجود دارد، محدودیت این گرایش و عدم پذیرش در شهر های مختلف علاقمندان این رشته را نگران میکند و تنها با روش های مصاحبه و رزومه و سابقه علمی قابل توجه ، امید به قبولی در دانشگاه های مهندسی کامپیوتر – شبکه و رایانش را دارند.

داوطلبان دکتری کامپیوتر – شبکه و رایانش 98 میتوانند برای افزایش اطلاعات خود در مورد نحوه ی قبولی در مصاحبه های دکتری مهندسی کامپیوتر و به دست آوردن جایگاه خود در دانشگاه به عنوان دانشجوی دکتری مهندسی کامیوتر – شبکه و رایانش به مقالات دیگری که در سایت قرار گرفته است رجوع کنند و از نکات مهم و کلیدی و …. که به طور مفصل در اختیارشان قرار داده شده است استفاده کنند.

در این مقاله به بررسی موضوع ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر –شبکه و رایانش آزاد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری مهندسی کامپیوتر بزنید. 
اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر –شبکه و رایانش آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *