آیدانیتو > ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری
انتخاب رشته کنکور

ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری





 
ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

مقطع دکتری از جمله مقاطع تحصیلی مورد توجه برای شمار زیادی از داوطلبان در رشته های مختلف تحصیلی به شمار می رود. دوره ای که در هر سال تحصیلی افراد بسیاری از شرکت در آزمون مربوط به آن و در رشته های مختلف تحصیلی استقبال گسترده ای را به عمل می آورند. آزمون دکتری برای ورود به یکی از دانشگاه های سراسری کشور در سال 98 نیز چندی پیش و در اسفند ماه سال گذشته یعنی سال 97 برگزار گردید. همان طور که در جریان هستید نتایج این آزمون مهم و سرنوشت ساز نیز در اواخر فروردین ماه امسال یعنی سال 98 به عرض عموم داوطلبان می رسد. به دنبال این موضوع نیز شاهد انتخاب رشته دکتری سراسری برای تمامی گروه های آزمایشی نیز هستیم. هم زمان با شروع انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید نسبت به ثبت کد رشته های مورد علاقه خود به صورت اینترنتی و در دوره دکتری اقدام نمایند. در این بین در هر سال تحصیلی با داوطلبانی مواجه هستیم که در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری خود اشتباهاتی هر چند جزئی را مرتکب می شوند و در نتیجه نیاز به ویرایش و تصحیح فرم انتخاب رشته دکتری سراسری خود را دارند. خبر خوش این که، سازمان سنجش آموزش کشور طی اقدامی امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری را برای تمامی داوطلبان شرکت کننده فراهم آورده است. بدین ترتیب، کلیه داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون دکتری سراسری می توانند اقدام به جا به جایی، اضافه و یا حتی حذف اولویت های انتخابی خود نمایند. در این مقاله، به بحث در مورد ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری برای شما داوطلبان آزمون دکتری برای شما داوطلبان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری به دست آورید.

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

به طور معمول، هم زمان با آغاز فرایند انتخاب رشته آزمون دکتری فرصت ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری از جانب سازمان سنجش آموزش کشور به کلیه داوطلبان و متقاضیان داده خواهد شد. در سال گذشته یعنی سال 97 شاهد آغاز عملیات انتخاب رشته آزمون دکتری در اولین هفته از ماه اردیبهشت بودیم. به مراتب ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری نیز در همین ایام صورت گرفت. به دلیل اهمیت انتخاب رشته صحیح در سال 98 فرصت ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری امسال یعنی سال 98 نیز به داوطلبان داده می شود. نکته قابل ذکر این که امکان مجدد ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری نیز ممکن است برای متقاضیان فراهم شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در این مورد می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل نمایید.
اگر سؤالی در رابطه با ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

کلیه داوطلبان جهت ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری سراسری خود ملزم به رعایت مراحلی چند هستند. هر داوطلب در ابتدای شروع ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری خود باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شود. پس از ورود به سایت باید از منوی سمت راست گزینه دکترای تخصصی را جهت ورود به صفحه انتخاب رشته آزمون دکترای تخصصی ناپیوسته سال 98 برگزینند. پس در صفحه باز شده بر روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک نمایید. در این صفحه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به صفحه مربوط به فرم انتخاب رشته دکتری خود هدایت می شوند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مشاوره و نحوه انتخاب رشته دکتری زنید.
برای ویرایش انتخاب رشته خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *