مهاجرت به کانادا

قیمت ویزای توریستی کانادا






 


قیمت ویزای توریستی کانادا

کانادا کشور فوق العاده زیبایی با دریاچه های بی شمار، جنگل های سرسبز، بکر و طبیعتی متنوع است. اما زیبایی های کانادا فقط به طبیعت آن ختم نمی شود. این کشور دارای شهرهایی با انواع نشانه های بین المللی، تمیز، امن و چند فرهنگی است. می توان گفت که کانادا یکی از زنده ترین کشورهای جهان است. سفر به کانادا، چه فردی باشید که از قایق سواری روی رودخانه های خروشان لذت ببرید و چه عاشق تئاترهای زنده باشید، شما را ناامید نمی کند.

ویزای توریستی کانادا

ایرانیان برای سفر یا مهاجرت به بسیاری از کشورهای جهان، نیازمند ویزا هستند. به طور معمول برای گرفتن ویزای یک کشور باید به سفارت آن کشور مراجعه کرد و با ارائه مدارک مورد نیاز ویزا را تهیه کرد. کشور کانادا هم از این قاعده مستثنی نیست اما از آن جایی که کانادا در ایران سفارت ندارد، برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید روند متفاوتی را پشت سرگذاشت.

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای یک بار ورود به کانادا (Single Entry)

مدت زمان اعتبار ویزای یک بار ورود به کانادا، شش ماه است و با دریافت این ویزا، فرد فقط یک بار اجازه ورود به کانادا دارد.

ویزای چند بار ورود به کانادا (Multiple Entry)

این ویزا به شما اجازه می دهد که به صورت نامحدود وارد خاک کانادا شوید و در هر بار ورود اجازه دارید که شش ماه در این کشور بمانید. بعد از شش ماه کافی است فقط چند ساعت از خاک کانادا خارج شوید تا مجدداً بتوانید به مدت شش ماه دیگر در کانادا اقامت موقت داشته باشید.

این ویزا تا پایان مدت پاسپورت ادامه دارد و از آن جایی که اعتبار پاسپورت ایرانیان پنج سال است، به آن ویزای 5 ساله می گویند. در صورتی که موقع اقدام برای اخذ این نوع ویزا، دو سال از اعتبار پاسپورت باقی مانده باشد، ویزا دو ساله می شود. به همین دلیل بهتر است افراد قبل از تقاضا برای این نوع ویزا، پاسپورت خود را تعویض کنند.

تمدید ویزای مولتیپل، در شرایطی که فرد در خاک کانادا باشد، با وجود دلایل قانع کننده، امکان پذیر است.

سوپر ویزای کانادا ( Super Visa)

سوپر ویزای کانادا یا ویزای 5 ساله کانادا، در واقع ده سال اعتبار دارد، اما از آن جایی که اعتبار پاسپورت ایرانیان 5 سال است، این ویزا هم 5 ساله است. سوپر ویزا برای افرادی مناسب است که یکی از بستگان درجه یک آن ها در کانادا اقامت دارد.

احتمالاً یکی از مهم ترین سؤال های پیش روی کسانی که، به عنوان یک توریست، قصد ورود به کشور کانادا را دارند، این است که چقدر باید برای دریافت هزینه کنند و قیمت ویزای توریستی کانادا چقدر است.

انواع قیمت ویزای توریستی کانادا

قیمت ویزای توریستی کانادا در صورتی که نوع ویزا یک بار ورود باشد، برای هر فرد 100 دلار کانادایی است. در حالتی که یک خانواده با تعداد اعضای 5 نفر یا بیشتر قصد سفر به کانادا را داشته باشد، این مبلغ ۵۰۰ دلار کانادا است. اگر کسی بخواهد مدت زمان اقامت خود را به عنوان یک توریست در کانادا افزایش بدهد باید 100 دلار دیگر را بپردازد.

هزینه انگشت نگاری برای اخذ ویزای کانادا 85 دلار کانادا است اما این هزینه از افرادی که کمتر از 14 سال یا بیشتر از 80 سال سن داشته باشند، دریافت نمی شود.

در این مقاله به بررسی قیمت ویزای توریستی کانادا پرداختیم . در ادامه مطالعه مقاله «ویزای توریستی کانادا» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط سفر به کانادا، مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی و انواع ویزاهای کانادا، بامشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزای آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *