آیدانیتو > نرم افزار انتخاب رشته ارشد
انتخاب رشته ارشد

نرم افزار انتخاب رشته ارشد

نرم افزار انتخاب رشته ارشد

انتخاب رشته درست اولین دغدغه داوطلبان کنکور ارشد بعد از اعلام نتایج اولیه و مجاز شدن آنان می باشد. در صورتی که داوطلب بتواند این مرحله را کارشناسی شده و سنجیده پشت سر بگذارد، برای پذیرش در دوره ارشد می توانید امیدوار باشد. حاصل تلاش داوطلبان در انتخاب رشته درست به بار می نشیند و داوطلب حاصل زحمات خود را می بیند. یک مسیر تسهیل گر و کمک کننده که پیش روی متقاضیان کارشناسی ارشد قرار داده شده است، نرم افزار انتخاب رشته ارشد است. از طریق این نرم افزار، داوطلبان می توانند قبل از اعلام رسمی نتایج ارشد از رتبه و دانشگاه و رشته ای که امکان قبولی در آن را دارند، مطلع شوند. این امکان، مزیت داوطلبان امروز نسبت به گذشته است و دارای فواید و مزایای خاص خود است که در ادامه سعی می کنیم مهم ترین سؤالات شما در این باره پاسخ دهیم.

نحوه انتخاب رشته از طریق نرم افزار انتخاب رشته ارشد

نرم افزار انتخاب رشته ارشد هوشمند است و با ورود به آن لازم است داوطلبان ابتدا گروه آزمونی خود را در گروه های علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه مشخص نماید. آیکون بعدی مربوط به انتخاب رشته امتحانی داوطلب است. یعنی هنگامی که گروه آزمونی داوطلب مشخص شد، رشته امتحانی نیز باید مشخص می شود و عنوان آن وارد نرم افزار شود. سهمیه داوطلب نیز در نرم افزار انتخاب رشته ارشد لحاظ شده است و آیکون سوم است. چرا که سهمیه ها در تغییر رتبه ها و جابجایی آن ها مؤثر هستند و در آیکون چهارم لازم است داوطلب رتبه خود را وارد کنند و خروجی دانشگاه هایی است که متقاضی احتمال قبولی در آنها را خواهد داشت که در واقع خروجی نرم افزار انتخاب رشته ارشد است. وجه دیگر نرم افزار انتخاب رشته مربوط به درصد هاست. بدین صورت که داوطلب گروه آموزشی رشته و سهمیه را وارد کرده و آیکون چهارم در ج درصدهای کسب شده است. خروجی نرم افزار تخمین رتبه احتمالی است که از طریق این رتبه می توانید دانشگاه هایی که ممکن است در آنها پذیرفته شوید را حدس بزنید. آن هم از طریق نرم افزار انتخاب رشته. اگر دیگر وقتتان یاری نمیکند تا در کنکور شرکت کنید میتوانید از طریق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد قابل توجه است و در واقع یک انتخاب رشته زود هنگام را برای داوطلب چه قبل از اعلام نتایج و چه بعد از آن فراهم می کند. در واقع به جای اینکه ساعت ها به بررسی و آنالیز کارنامه های سال های قبل بپردازید، از طریق نرم افزار انتخاب رشته می توانید دانشگاه و رتبه ای که احتمال قبولی شما در آن بیشتر است را بدست آورید. این روش بر سرعت و دقت شما می افزاید و شما را قبل از دیگر رقبا برای نتایج مثبت یا منفی آماده می کند. در صورت به دست آوردن نتیجه مثبت و قابل قبول می توانید انتخاب رشته خوبی انجام دهید و برای ورود به دانشگاه در دوره کارشناسی ارشد آماده شوید و در صورتی که نتایج مثبت نباشد، باز زودتر از رقبا برای پیروزی در یک کارزار جدید آماده شوید. همچنین نرم افزار انتخاب رشته ارشد رتبه داوطلب را در گستره های خوشبینانه، واقع گرایانه و بدبینانه قرا می دهد و دست او را برای اولویت بندی در فرم انتخاب رشته باز نگه می دارد. یعنی داوطلب در صورتی که از بازه رتبه خوشبینانه ناامید شود، می تواند شانس خود را در بازه ی بدبینانه و واقع گرایانه امتحان کند. اهمیت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد بیشتر از همه برای داوطلبانی بارز است که نمی خواهند تا زمان اعلام نتایج اولیه و یا اعلام نتایج انتخاب رشته، منتظر بمانند و بدون اتلاف وقت از نتیجه آزمون خود مطلع شوند با توجه به این مزیت ها، استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد اقدامی سنجیده در راستای رسیدن به اهداف تحصیلی و آموزشی است و در واقع استفاده سهمیه تکنولوژی در صرفه جویی زمان، انرژی و هزینه ها خواهد بود.

چرا لازم است برای انتخاب رشته با یک مشاور حرفه ای مشورت کنیم؟

شاید اینگونه به نظر برسد که انتخاب رشته هم مانند سایر تصمیم های زندگی، نیاز به هیچگونه مشورت و تعامل فکری نداشته باشد و فقط کافی است که کد رشته محل ها را به ترتیب علاقه مندی پشت سر هم بنویسیم! اما حقیقت این است که شالوده ی اصلی انتخاب رشته تخصص و تجربه است! اگر قرار است که از بین انتخاب های نامحدود، انتخاب کنیم به هیچ تجربه و تخصصی نیاز نخواهیم داشت! اما اگر قرار است بهترین گزینه را انتخاب کنیم نیاز به یک مشاور تحصیلی داریم تا با آنالیز دقیق کارنامه و رتبه، گزینه های ناکارآمد را حذف کند و بهترین گزینه ها را به ما پیشنهاد دهد. یک مشاور حرفه ای تحصیلی با ارائه انتخاب های خوشبینانه، بدبینانه و واقع گرایانه، به شما کمک می کند تا دید بهتری نسبت به کد رشته محل هایی که می توانید انتخاب کنید داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برای بررسی دقیق کارنامه و رتبه و انتخاب رشته ای حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاوران آیدانیتو در زمینه های زیر شما را راهنمایی می کنند:
  • چگونه می توانید بهترین کد رشته محل ها را انتخاب کنید…
  • داوطلبانی با رتبه و تراز شما در سال های گذشته، در چه کد رشته محل هایی پذیرفته شده اند…
  • به کدام کد رشته محل (رشته، گرایش و دانشگاه) علاقه دارید؟ برای قبولی در آن باید چه رتبه ای را کسب کرده باشید…

داوطلبان در سال های گذشته با رتبه شما در چه رشته و دانشگاهی قبول شده اند؟

یکی از موارد مهمی که بایستی قبل از انتخاب رشته به آن دقت کنید این است که احتمال قبولی تان با رتبه و ترازی که در حال حاضر کسب کرده اید، چقدر است ؟ و این موضوع با آنالیز رتبه و کارنامه داوطلبان در سال های گذشته امکان پذیر است. به عبارتی مهم است که بدانید داوطلبان در سال های گذشته در چه کد رشته محلی پذیرفته شده اند. البته احتمال قبولی در هر سال با سال های گذشته اندکی متفاوت است و به سطح سختی سوالات، سطح داوطلبان و البته نحوه انتخاب رشته بستگی دارد. به همین منظور قبل از انتخاب رشته بایستی این موارد را به دقت بررسی کنید. پیشنهاد ما این است که برای آنالیز کارنامه و رتبه و انتخاب رشته ای حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اگر بخواهید در رشته، گرایش و دانشگاه مورد علاقه تان پذیرفته شوید، به چه حدود رتبه ای نیاز دارید؟

اگر به رشته ای علاقه مندید و یا می خواهید کلاه فارغ التحصیلی تان را در جلوی درب دانشگاهی خاص به بالا پرتاب کنید، بایستی در اولین قدم از حدود رتبه ای که برای قبولی به آن نیاز دارید، اطلاع داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از اینکه رتبه مورد نیاز رشته، گرایش و دانشگاه مورد علاقه تان و انتخاب رشته ای حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اگر امسال رتبه خوبی کسب نکرده اید، بخوانید…

اگر امسال رتبه دلخواهتان را کسب نکرده اید اصلاً نگران نباشید چرا که خوشبختانه در زمانه ای زندگی می کنیم که راه های مختلفی برای رسیدن به اهدافمان پیش رویمان قرار دارد. پس لطفا زانوی غم به بغل نگیرید و درباره ی راه های زیر کمی فکر کنید:

برای انتخاب رشته ای حرفه ای با آیدانیتو تماس بگیرید…

چرا؟ چون نحوه انتخاب رشته بسیار مهم است! چون شما مو می بینید و مشاوران باتجربه پیچش مو! چون لازم است معیارهای متعددی را در انتخاب رشته در نظر بگیرید! پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، حتما با یک مشاور تحصیلی مشورت کنید.

درباره تکمیل ظرفیت چه می دانید؟

تکمیل ظرفیت به معنی پر کردن صندلی های خالی دانشگاه هاست! اما جالب است که بدانید در سال های گذشته برخی از صندلی های دانشگاهی خالی مانده بودند که حتی فکرش را هم نمی توانستید بکنید! با توجه به اینکه شرایط تکمیل ظرفیت در هر سال با سال گذشته متفاوت است و اصلا این امکان هم وجود دارد که در سال جاری تکمیل ظرفیت برگزار نشودف پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از هر آنچه باید در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه ها بدانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
پرستاری شغلی بسیار پر طرفدار است که میتوانید از طریق تحصیل در این رشته به راحتی به آن برسید شما از راهی بسیار ساده مثل پرستاری بدون کنکور وارد دانشگاه میشوید و ادامه تحصیل دهید.

تحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی است!

اگر به رشته ای خاص علاقه دارید ولی دانشگاه خاص تراز بالایی مد نظرتان نیست، تحصیل بدون کنکور همان شانسی است که در خانه تان را زده! البته برای تحصیل بدون کنکور نیز قوانین و شرایطی وجود دارد و همواره در تمامی رشته ها امکان آن وجود ندارد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط و ضوابط و لیست رشته های بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

چرا به شروعی دوباره فکر نمی کنید؟

اگر چه که می دانیم خسته اید و اصلاً حس و حال شروع دوباره را ندارید، اما اگر می خواهید در رشته و دانشگاهی خاص قبول شوید، باید دوباره شروع کنید و این بار قبل از هر اقدامی، نقاط قوت و ضعف خود را مورد بررسی قرار دهید. این بسیار مهم است که بدانید ” چرا امسال رتبه لازم را کسب نکردید؟” و با شناسایی دلایل آن، بتوانید به صورت متمرکزتر عمل کنید. یادتان باشد که شما در سال قبل کوله باری از تجربه را با خود به سال جدید آورده اید، فقط کافی است که امسال با برنامه ریزی حرفه ای پیش بروید و نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنید. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی نرم افزار انتخاب رشته ارشد و چگونگی انتخاب رشته ای حرفه ای پرداختیم. در نهایت پیشنهاد می کنیم در مورد انتخاب رشته ارشد بیشتر بدانید…
دوست عزیز برای آنالیز کارنامه و رتبه و انتخاب رشته ای حرفه ای می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “نرم افزار انتخاب رشته ارشد

  1. نوید گفت:

    پس کو نرم افزارتون؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ شما می توانید برای انتخاب رشته و آنالیز کارنامه و رتبه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *