آیدانیتو > نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98
آزمون نمونه دولتی

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98

با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی قصد داریم در این مقاله به موضوع نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 بپردازیم. مدارس نمونه دولتی از جمله مدارسی است که دانش آموزان مستعد را در خود جای می دهد و با توجه به تعداد بالای داوطلبان مدارس نمونه دولتی، هر ساله آزمون استانی در تمامی استان ها برگزار می شود. همان طور که مطلع هستید، امکانات تحصیلی مطلوب تر نسبت به مدارس دولتی و جذب معلمان با سابقه و خبره از دلایل تعداد بالای داوطلبان مدارس نمونه دولتی باشد و برای مشخص شدن و شناخت دانش آموزان با استعداد و باهوش، آزمون نمونه دولتی برگزار می شود و داوطلبانی که موفق به کسب رتبه قبولی می شوند، وارد مدارس می شوند.
با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 بدست آورید. اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 می تواند کمک بزرگی به داوطلبان مایل به تحصیل در این مدارس باشد. اگر برای ثبت نام کتاب درسی سوالی دارید میتوانید از مشاورین ما کمک بگیرید.


ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98

دانش آموزانی که قصد ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 را دارند و با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی به نشانی www.hoosh.medu.ir به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز در فرم ثبت نام مشخصات فردی مانند :نام و نام خانوادگی و کد ملی و محل صدور شناسنامه خود و پدر ، جنسیت ،تاریخ تولد و نام پدر بزرگ ،مشخص کردن داشتن هم زاد ، دین و….  را تکمیل خواهند کرد.
اگر پرسشی در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 که از سوی سازمان سنجش اعلام شده است، در تاریخ 28 فروردین ماه آغاز و به صورت یک هفته ادامه پیدا می کند. بعداز اعلام دقیق زمان و روز ثبت نام آزمون نمونه دولتی از سوی سازمان سنجش ، این مقاله به روزرسانی خواهد شد و داوطلبان عزیز میتوانند با مراجعه به این مقاله از زمان دقیق ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 مطلع شوند. توصیه میکنیم داوطلبان در زمان گفته شده برای ثبت نام اقدام کنند و ثبت نام آزمون را به مرحله تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی واگذار نکنند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت hoosh.medu.ir  برای پتیه ششم به هفتم و سایت zamoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم است.

شرط ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم

در مدارس نمونه دولتی علاوه بر اینکه دانش آموزان برای شرکت در ثبت نام باید از شرایط ثبت نام برخوردار باشند، برای شرکت در آزمون نمونه دولتی 98 نیز شرایطی وجود دارد که در ادامه مشاهده خواهید کرد. شرط ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم، نمرات نیمسال اول دانش آموزان می باشد. تمامی نمرات خیلی خوب و یا یک خوب و مابقی خیلی خوب باشد، و شرط شرکت در آزمون ارشد نمرات نیمسال دوم دانش آموزان می باشد. تمامی نمرات خیلی خوب و حداقل یک خوب و سایر نمرات خیلی خوب باشد.
لازم به ذکر است که در حال حاضر خبر حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم، به اجرا نرسیده است و در صورت اجرا و تغییراتی که در آزمون انجام شود ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد و دانش آموزان عزیز میتوانند از طریق این مقاله از تغییرات در آزمون و حذف آزمون مطلع شوند.
باید خدمت شما عزیزان دانش آموز عرض کنیم خواننده مقاله نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 عرض کنیم که آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف شد و به هیچ وجه برگزار نمی گردد.

شرط ثبت نام  آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم

همانطور که گفته شد مدارس نمونه دولتی دانش آموزان مستعد را در خود جای میدهد و از این جهت برای شناخت دانش آموزان با استعداد شرایطی قبل از آزمون تعیین شده است . شرط دانش آموزان برای ثبت نام آزمون پایه نهم معدل نیمسال اول تحصیلی می باشد. همان طور که آزمون ششم از شرط نمره نیمسال برخوردار بود، دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون نهم به دهم را دارند نیز معدل نیمسال آنها مورد بررسی قرار می گیرد و شرط معدل نیمسال اول و نیمسال دوم دانش آموزان بیشتر از 17 می باشد.
در نهایت پس از آگاهی از نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 در اختیار شما قرار دهند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *