آیدانیتو > نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور
اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور

نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور






نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور

در سال های اخیر دانشگاه پیام نور اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور کرده است، اما این پذیرش نیاز به انتخاب رشته اولیه، بررسی از طرف سازمان سنجش و سپس اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور دارد تا شما بتوانید از پذیرش خود مطمئن شوید. از آنجایی که اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور به صورت اینترنتی انجام می شود، در ادامه به  بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور می پردازیم.

زمان اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور

نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور در اواخر شهریور ماه و به طور دقیق تر در 20 شهریور ماه اعلام می شود. افرادی که در انتظار نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور هستند، می توانند از 20 شهریور ماه برای مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور اقدام کنند.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور

نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور به صورت اینترنتی اعلام می شود. برای مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور لازم است به سایت رسمی سازمان سنجش وارد شوید، سپس گزینه اعلام نتایج داوطلبین سال 97 را انتخاب کنید و با وارد کردن موارد خواسته شده، نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور را مشاهده کنید. اطلاعاتی که برای مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور نیاز است، شامل شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه است.

اگر شما جزء پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور پیام نور هستید، دقت داشته باشید که بعد از اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور، بایستی برای تکمیل روند ثبت نام، اقدام به ثبت نام حضوری کنید و در ضمن به نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام دقت کنید.

ثبت نام حضوری کارشناسی بدون کنکور پیام نور

بعد از مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور ، برای اتمام روند پذیرش نیاز به ثبت نام حضوری است. برای ثبت نام باید با همراه داشتن مدارک لازم به مرکز پذیرفته شده، مراجعه کنید. برخی از موسسات، ثبت نام اولیه اینترنتی نیز دارند. شما می توانید اطلاعات لازم جهت ثبت نام مرکز پذیرفته شده خودتان را از مشاوران آیدانیتو جویا شوید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور

اگر موفق به پذیرش نشده اید و اسم شما در لیست نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور در گروه قبول شدگان قرار نگرفته است، می توانید در مرحله تکمیل ظرفیت پیام نور، بدون آزمون شرکت کنید. ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور پیام نور از آبان ماه آغاز می شود. ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور نیاز به شرکت در انتخاب رشته و انتظار برای اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور ندارد. بلکه شما می توانید رشته و محل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای ثبت نام به مرکز انتخابی خود مراجعه کنید.

اگر سوالی در زمینه چگونگی شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور و همچنین اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور پیام نور دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو مشورت کنید.

شما می توانید مقاله زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 97 را مطالعه کنید تا در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *