اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه

نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه





 


نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه

طرح بدون کنکور راهی به سوی تحصیل آسان تر در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را برای افراد فراهم می کند. چه بسیار افرادی که به کمک شرکت در دوره های بدون کنکور به آرزوی خود یعنی تحصیل در دانشگاه رسیده اند. از جمله دانشگاه های پذیرنده دانشجو در دوره های بدون آزمون، دانشگاه شبانه یا نوبت دوم بوده که هر ساله افراد بسیاری مشتاق ادامه تحصیل در این دانشگاه به نام هستند. همان طور که مطلع هستید، نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه چندی پیش یعنی در شهریور ماه به اطلاع داوطلبان رسید. در این مقاله، مبحث مهم نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در رابطه با نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه را به دست آورید.

اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه

کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی بدون کنکور شبانه می توانند بعد از اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه ، جهت مشاهده نتایج خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org) مراجعه و با طی مراحلی نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه را ملاحظه نمایند.

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه

پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش تنها سایتی است که امکان مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه را برایتان فراهم می کند. باید خاطر نشان کنیم که مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه از سه راه امکان پذیر است. در اولین روش به راحتی می توانید با وارد کردن شماره شناسنامه و شماره پرونده خود نتیجه قبولی تان را مشاهده کنید. ولی در دومین روش شماره شناسنامه و شماره داوطلبی برای مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور به کارتان می آید. در سومین روش هیچ نیازی به شماره پرونده و شماره داوطلبی ندارید، بنابراین در صورت عدم دسترسی به این دو شماره می توانید به کمک وارد کردن اطلاعات فردی مانند سال تولد، نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه خود را مشاهده کنید. اگر در این زمینه به مشکلی برخوردید، پیشنهاد می کنیم که با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور شبانه

زمان بندی ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور شبانه به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور به دوستان پذیرفته شده اطلاع داده می شود. این برنامه زمان بندی شده بر طبق حروف الفبا مرتب شده و افراد باید مطابق حرف اول نام خانوادگی خود، در روزهای مشخصی اقدام به ثبت نام نمایند.

مدارک ثبت نام حضوری کارشناسی بدون کنکور شبانه

پس از اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه ، بایستی به دانشگاه قبولی به منظور ثبت نام حضوری مراجعه کنید. به طور کلی، وجود مدارکی همچون مدرک پیش دانشگاهی، گواهی نامه دیپلم دوران متوسطه، کارت ملی و فتوکپی از هر دو سمت آن، شش قطعه عکس پرسنلی جدید در اندازه 4*3 و رسید پستی تأییدیه تحصیلی برای ثبت نام حضوری در کارشناسی بدون کنکور شبانه اهمیتی اساسی دارد. البته حکم موافقت کتبی و یا مرخصی سالانه برای کارمندان دولت و گواهی که مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان بوده کاملاً ضروری به نظر می رسد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارشناسی بدون کنکور شبانه 97 بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با نتایج کارشناسی بدون کنکور شبانه با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *