آیدانیتو > کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری






کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری

دانشگاه علمی کاربردی که از سال 80 در کشور مورد توجه قرار گرفته با فلسفه تحصیل راحت تر شاغلان ایجاد شد که در حال حاضر بهترین گزینه تحصیلی کارمندان و شاغلان محسوب می شود، کاردانی به کارشناسی و یا کارشناسی ناپیوسته که تنها مقطع کارشناسی در دانشگاه، علمی کاربردی محسوب می شود، بنابراین داوطلبانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی به تحصیل بپردازند تنها کارشناسی ناپیوسته پیش روی آن ها قرار می گیرد.

اعتبار دانشگاه ها که مهم ترین نکته در انتخاب آن ها محسوب می شود در دانشگاه علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه هاست و مورد تأیید وزارت علوم است و در مدرک دانشگاهی دانشجویان فارغ التحصیل علمی کاربردی مهر وزارت علوم که نشان دهنده اعتبار دانشگاه است خورده می شود.

در ادامه قصد داریم توضیحات بیشتری در زمینه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری خدمت متقاضیان این رشته ارائه کنیم، همراه ما باشید.

با توجه به توسعه و پیشرفت روز افزون کشور نیاز به رشته دامپروری و علوم دامی که  از لحاظ کیفی بیش از زیست شناسی و … قابل توجه است، افزایش پیدا کرده است و از این جهت داوطلبان زیادی تمایل به تحصیل در رشته دامپروری پیدا کرده اند اما تحصیل در کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری به چه صورت است؟ در ادامه مشاهده خواهید کرد.

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری 97

پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود، تحصیل در دانشگاه علمی کاربرد و مقطع کارشناسی ناپیوسته نیازمند برخورداری داوطلبان از شرایطی است که در این مقاله به طور کامل راجع به آن صحبت شده است منظور از سوابق تحصیلی داوطلبان مدرک کاردانی داوطلب است داوطلبان نیاز است بعد از ثبت نام اینترنتی، بعد از قبولی در دانشگاه برای ثبت نام نهایی و حضوری با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از جمله مدرک دانش آموختگی به مراکز آموزش مربوطه مراجعه کنند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری

دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال ثبت نام انجام می دهند بنابراین داوطلبان علمی کاربردی با توجه به شرایط خود می توانند در نیمسال اول یا دوم وارد دانشگاه شوند، اولین پذیرش برای ورودی مهر است که در اواخر مرداد ماه ثبت نام آن انجام می شود. ثبت نام نیمسال دوم در اواخر آذر و یا اوایل دی ماه خواهد بود که داوطلبان پذیرفته شده از ماه بهمن در کلاس ها حاضر می شوند.

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری

معمولاً تکمیل ظرفیت که در تمامی دانشگاه ها و مقاطع مختلف انجام می شد از فرصت های ویژه برای متقاضیانی بود که در رشته ی مورد علاقه ی خود پذیرفته نشده اند و یا از ثبت نام جا مانده اند اما تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی که در سال گذشته تغییراتی داشته است قابل بحث و بررسی است. در سال گذشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه علمی کاربردی انجام نشد بنابراین داوطلبان که در انتظار شرکت در تکمیل ظرفیت نیم سال دوم بودند نتوانستند وارد دانشگاه شوند و در سال جاری تا کنون که نیمه ی اول مهر ماه را گذرانده ایم خبری از تکمیل ظرفیت مهر ماه نیست، در صورتی که تکمیل ظرفیت انجام نشود داوطلبان می توانند در نیمه دوم سال در مقطع کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری شرکت کنند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دامپروری مقاله ی لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری را مطالعه کنید.
می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات در این زمینه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *