آیدانیتو > نتایج مدارس نمونه دولتی 1400
نتایج نمونه دولتی

نتایج مدارس نمونه دولتی 1400

نتایج مدارس نمونه دولتی 98

نتایج مدارس نمونه دولتی 1400

آزمون مدارس نمونه دولتی در اواخر نیمه ی دوم تیرماه لغایت اوایل مرداد ماه و پس از پایان یافتن امتحانات نوبت دوم برگزار می شود. پیش بینی می شود که نتایج نمونه دولتی 1400 نیز دو الی سه هفته پس از زمان برگزاری آزمون، بر روی سایت آموزش و پرورش محل تحصیل داوطلبان انتشار یابد.

اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

حتما مطلع هستید که آزمون مدارس نمونه دولتی، پس از پایان یافتن امتحانات نوبت دوم به صورت هماهنگ برگزار می شود. متقاضیان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی بایستی با مطالعه ی شرایط و ضوابط ثبت نام در آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نتایج نمونه دولتی و اسامی پذیرفته شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی در نیمه ی دوم تیرماه اعلام خواهد شد. ثبت نام کتاب نیز توسط خود مدارس نمونه دولتی انجام میشود که با توجه به رتبه قبولی شما در آزمون مشخص میشود که مجاز به رفتن به کدام مدرسه هستید و از همان مدرسه قبول شده هم باید سوال کنید. مشاوره تحصیلی تلفنی را در این صفحه مطالعه کنید.

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

به دلیل اینکه برگزاری آزمون نمونه ی دولتی به صورت استانی است، پس اعلام نتایج نمونه دولتی آن نیز به صورت تفکیک شده استانی، صورت می پذیرد. به منظور دریافت نتایج آزمون نمونه ی دولتی1400 کافی است به سایت آموزش و پرورش استان محل تحصیلی تان مراجعه کنید. به عنوان مثال برای دریافت اعلام نتایج آزمون نمونه ی دولتی در استان تهران به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اسامی پذیرفته شدگان در آزمون انتخابی مدارس نمونه دولتی

در این زمینه پیشنهاد می کنیم که با دقت بیشتری مطالب را در پیش بگیرید . از آنجایی که آزمون انتخابی مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ، پس از پایان یافتن امتحانات دانش آموزان پایه ششم و نهم، به ترتیب برای ورود به مقاطع متوسطه دوره ی اول و متوسطه دوره ی دوم، در ماه های خرداد – تیر و به صورت مجزای استانی برگزار می شود، معمولاً نتایج اسامی پذیرفته شدگان آزمون انتخابی مدارس نمونه ی دولتی، حداقل بین دو تا سه هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد. بنابراین حداکثر تا اوایل هفته ی دوم مردادماه می توانید با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان محل تحصیل خود، از اسامی پذیرفته شدگان آزمون انتخابی مدارس نمونه دولتی اطلاع یابید.

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

با علم به اینکه آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ استانی برگزار می شود، نتایج نمونه دولتی نیز در هر استان به تفکیک اعلام می شود. بدین منظور کافی است برای دریافت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 به سایت آموزش و پرورش استان محل تحصیل خود مراجعه نمایید یا با مشاورین مرکز ما تماس بگیرید تا از نتایج نمونه دولتی خود با خبر شوید.
در این مقاله به بررسی نتایج مدارس نمونه دولتی 1400 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام مدارس نمونه دولتی بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج مدارس نمونه دولتی 1400 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

6 دیدگاه در “نتایج مدارس نمونه دولتی 1400

  1. علیرضا گفت:

    سلام وقت بخیر…
    برای دیدن نتایج مدارس نمونه دولتی باید با شماره دانش آموزی وارد سایت شد؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ برای مشاهده نتایج مدارس نمونه دولتی باید کد ملی و رمز همگام داشته باشید.

  2. داود گفت:

    سلام
    برای اعلام نتیجه یک ازمون هفتخوان رستم درست کردید.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت اعلام شده است

  3. *** گفت:

    سلام. ببخشید لیست ذخیره های مدارس نمونه دولتی چگونه اعلام می شود؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. درسایت آزمون آموزش و پرورش آخر شهریور اعلام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *