آیدانیتو > نتایج مدارس شاهد پایه اول
اعلام نتایج مدارس شاهد

نتایج مدارس شاهد پایه اول

نتایج مدارس شاهد پایه اول






نتایج مدارس شاهد پایه اول

مدارس شاهد از جمله محبوب ترین مدارس جهت ادامه تحصیل فرزندان شاهد و همین طور ایثارگران ( منظور فرزندان آزادگان، جانبازانی با درصد جانبازی 50 درصد و حتی بالاتر و فرزندان شهدا است). با عنایت به سطح بالای آموزشی و همین طور استفاده از سیستم آموزشی هوشمند استقبال گسترده ای از جانب والدین و دانش آموزان برای تحصیل در این قبیل مدارس به عمل می آید. بر طبق اطلاع رسانی های صورت گرفته از جانب مسئولین دست اندرکار ثبت نام مدارس شاهد به صورت کاملاً آنلاین و به وسیله ورود به سامانه سجا صورت می پذیرد و بر طبق زمان بندی های اعلام شده نتایج این مدارس هم در سه پایه مختلف تحصیلی یعنی پایه دهم، هفتم و اول ابتدایی نیز در همین سامانه مذکور به اطلاع دانش آموزان می رسد. در این مقاله، منحصراً قصد ارائه اطلاعاتی در رابطه با نتایج مدارس شاهد پایه اول را به شما عزیزان داریم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود در ارتباط با نتایچ مدارس شاهد پایه اول را با مطالعه این مقاله به دست آورید.

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پایه اول

همان گونه که در بخش آغازین مقاله توضیح دادیم از آنجایی که ثبت نام در مدارس شاهد و با توجه به موضوع این مقاله پایه اول ابتدایی به شکل اینترنتی انجام می پذیرد در نتیجه نتایج مدارس شاهد پایه اول نیز به همان شکل اینترنتی و در سایت سجا به اطلاع کلیه متقاضیان و داوطلبان می رسد. باید عرض کنیم که ماه جاری یعنی خرداد ماه جهت اعلام نتایج مدارس شاهد پایه اول در نظر گرفته شده بود و در حال حاضر نتایج مدارس شاهد پایه اول ابتدایی بر روی سایت ذکر شده توسط دانش آموزان قابل مشاهده است.

نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه اول

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه اول در سایت سجا به نشانی studentsaja.medu.ir صورت می گیرد. با این اوصاف هر دانش آموز جهت مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه اول ابتدایی باید در زمان تعیین شده به آدرس ذکر شده مراجعه کند و پس از باز شدن صفحه سایت با وارد کردن سریال شناسنامه و کد ملی امکان مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه اول همراه با مشخصات دانش آموز قابل مشاهده است. احتمال دارد به جای نتیجه قبولی دانش آموز در صفحه اعلام نتایج عدم پذیرش دانش آموز به علت کمبود ظرفیت مدرسه و یا قرار گرفتن نام وی در لیست ذخیره نیز ذکر شده باشد.

مراحل بعد از اعلام نتایج اولیه شاهد پایه اول

کلیه دانش آموزانی که اسامی آن ها تحت عنوان پذیرفته شده قطعی و یا در لیست ذخیره جای گرفته است باید در تاریخ های تعیین شده جهت بررسی مدارک از جانب ستاد ثبت نام مدرسه و تأیید در سامانه سجا به مدرسه ای که در آن ثبت نام کرده اند مراجعه نمایند. اشخاصی که در لیست ذخیره قرار دارند در صورت عدم مراجعه دانش آموزان قبول شده به مدارس جهت ارائه مدارک و یا ایجاد مانعی در تحویل مدارک ثبت نام به مسئولین مربوطه در مدرسه امکان ثبت نام همراه با ارائه مدارک را دارند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی نتایج مدارس شاهد پایه اول پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله اعلام نتایج مدارس شاهد 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج مدارس شاهد پایه اول ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *