اعلام نتایج آزمون دکتری

نتایج دکتری پزشکی






نتایج دکتری پزشکی

آزمون دکتری وزارت بهداشت از جمله مهم ترین و شناخته شده ترین آزمون هایی است که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود. از جمله رشته هایی که شاهد برگزاری دوره دکتری در آن در این دوره هستیم رشته محبوب پزشکی است آزمون دکتری پزشکی در سال 1397 در طی دو روز متوالی یعنی 20 و 21 اردیبهشت ماه در کشور برگزار شد از طرف دیگر، شاهد انتشار نتیجه اولیه آن نیز در سوم تیر ماه بودیم. بدین ترتیب که نتایج دکتری پزشکی بر روی سایت سنجش پزشکی اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته خود نمایند. پس از این مرحله و همین طور فرایند مصاحبه دکتری پزشکی نوبت به اعلام نتایج نهاییدکتری پزشکی می رسد. نتایج نهایی آزمون دکتری پزشکی وزارت بهداشت اسامی افرادی را شامل می شود که مرحله مصاحبه را به خوبی و با موفقیت طی کرده اند و جهت ثبت نام در مقطع دکتری رشته های پزشکی به مراکز علوم پزشکی برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را درباره نتایج دکتری پزشکی به دست آورید.

زمان اعلام نتایج دکتری پزشکی

در سال 97 نتایج نهایی دکتری پزشکی در دومین نیمه از ماه شهریور به اطلاع  داوطلبان گرامی رسید. اما برای سال آینده یعنی سال 98 همچنان باید در انتظار اعلام زمان دقیق انتشار نتایج دکتری پزشکی توسط مسئولین مربوطه ماند.
مشاوران آیدانیتو پاسخگو به سوالات شما در زمینه زمان و نحوه اعلام نتایج دکتری پزشکی هستند. در صورت لزوم می توانید با آن ها تماس بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج دکتری پزشکی

باید به عرض برسانیم که به محص انتشار نتایج دکتری پزشکی داوطلبان شرکت کننده می توانند به سایتی با آدرس sanjesh.ip مراجعه نمایند و با طی مراحلی نتایج دکتری پزشکی خود را ملاحظه نمایند در اینجا مراحل کامل مشاهده نتایج دکتری پزشکی را خدمتتان بازگو می کنیم.

  • وارد شدن به سایت sanjesh.ip و انتخاب کردن گزینه و دکتری تخصصی از منوی سمت راست سایت
  • کلیک بر روی گزینه نتیجه نهایی آزمون
  • وارد کردن شماره موبایل درج شده در فرم مخصوص ثبت نام و درج کد ملی پس از طی تمامی این مراحل نتایج دکتری پزشکی به تمامی داوطلبان نشان داده می شود.

مرحله پس از اعلام نتایج دکتری پزشکی

باید عرض کنیم که پس از اعلام نتایج دکتری پزشکی بر طبق اطلاعیه منتشر شده به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور تمامی افراد پذیرفته شده باید در تاریخ های از قبل تعیین شده ای با همراه داشتن مدارک ضروری جهت انجام ثبت نام به دانشگاه محل پذیرش خود بروند. نکته بسیار مهم این که عدم مراجعه فرد به دانشگاه محل قبولی و عدم ثبت نام هر کدام از افراد پذیرفته شده در تاریخ های مقرر شده به منزله انصراف وی از تحصیل تلقی می شود و به هیچ وجه اعتراضی در این زمینه قابل قبول نیست. علاوه بر این ها هر یک از داوطلبان معترض به نتایج دکتری پزشکی در صورت داشتن هر اعتراض و یا سؤالی درباره نتیجه آزمون می توانند به وسیله قسمت تماس با ما اقدام به ثبت اعتراض خود نسبت به نتایج دکتری پزشکی نمایند و از هر گونه مراجعه حضوری به مرکز سنجش و آموزش پزشکی خودداری کنند.

تحصیل رشته پزشکی در خارج از کشور

همان طور که می دانید قبولی و تحصیل در رشته محبوب پزشکی همواره از آرزوهای بزرگ دانش آموزان و فارغ التحصیلان رشته علوم تجربی به شمار می رود. رشته ای بسیار مورد توجه که قبولی و تحصیل در آن مساوی با کسب وجهه اجتماعی و در آمد بالا برای فرد است. شاید شما خواننده این مقاله هم از علاقمندان به این رشته تحصیلی هستید. نظرتان راجه به تحصیل رشته پزشکی در خارج از ایران چیست؟ پیش آمدن این فرصت برای هر فردی برابر با خوشبختی است. مطمئن باشید شما هم می توانید به آرزوی خود یعنی تحصیل رشته پزشکی در خارج از کشور برسید. کافیست با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و اطلاعات لازم در زمینه ادامه تحصیل رشته پزشکی از جمله دانشگاه های پذیرنده در کشورهای مختلف را از آن ها بخواهید. 

 در این مقاله به تحلیل و بررسی نتایج دکتری پزشکی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نتایج دکتری وزارت بهداشت 98 بزنید.
اگر سوالی در رابطه با اعلام نتایج دکتری پزشکی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.  


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *