آیدانیتو > نتایج دکتری بدون آزمون پردیس
دکتری بدون آزمون دانشگاه پردیس

نتایج دکتری بدون آزمون پردیس





 


نتایج دکتری بدون آزمون پردیس

بسیاری از داوطلبان علاقمند به تحصیل در مقطع دکتری امکان و یا تمایل به شرکت در آزمون دکتری را نداشته و به دنبال راهی برای تحصیل بدون کنکور در این مقطع تحصیلی هستند. این گونه افراد می توانند به کمک استفاده از طرح پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس به تحصیل در مقطع دکتری پرداخته و تحصیلات خود را ادامه دهند. باید بگوییم که امکان پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس تنها از طریق سوابق تحصیلی داوطلب صورت می گیرد. لازم به ذکر است که پذیرش دکتری بدون آزمون تنها در دو دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف انجام می گیرد و هیچ دانشگاه دیگری در این زمینه جذب و پذیرش دانشجو ندارد. پس از دادن فراخوان توسط این دو دانشگاه، افرادی که شرایط لازم برای تحصیل دکتری بدون آزمون پردیس را دارند، اقدام به ثبت نام می کنند. سپس اعضای هیئت علمی پردیس دو دانشگاه تهران و شریف بعد از بررسی فعالیت های علمی داوطلبان، مقاله های نوشته شده و همچنین پیشینه علمی فرد متقاضی، از وی پذیرش به عمل می آورند. در این مقاله، به بحث در مورد نتایج دکتری بدون آزمون پردیس برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با نتایج دکتری بدون آزمون پردیس را به دست آورید.

نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون پردیس

پس از بررسی سوابق تحصیلی، پیشینه علمی داوطلب و همین طور فعالیت های علمی وی، فهرست اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید در سایت دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف قرار خواهد گرفت.

نحوه مشاهده نتایج دکتری بدون آزمون پردیس

نتایج دکتری بدون آزمون پردیس در سایت دانشگاه های پردیس پذیرنده، پس ازمشخص شدن اسامی افراد پذیرفته شده، قابل مشاهده است. هر فرد پس از ورود به سایت دانشگاه و وارد کردن اطلاعات در خواستی می تواند نتایج دکتری بدون آزمون پردیس را ملاحظه نماید.
اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون پردیس ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون پردیس

در مورد زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون پردیس باید بگوییم که هر یک از دانشگاه های تهران و صنعتی شریف در زمان اعلام نتایج دکتری بدون آزمون پردیس ، برنامه زمان بندی شده ثبت نام پذیرفته شدگان را نیز در سایت خود اعلام می کنند. هر یک از دانشجویان پذیرفته شده باید در زمان مقرر شده توسط این دو مرکز آموزشی با در دست داشتن مدارکی چند، نسبت به ثبت نام حضوری در دانشگاه مورد قبولی، اقدام کنند. باید به عرض برسانیم که هر یک از متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری بدون کنکور پردیس دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف بعد از دریافت نتیجه قبولی خود در زمان اعلام نتایج دکتری بدون آزمون پردیس ، باید جهت انجام ثبت نام حضوری در دانشگاه مورد قبولی اقدام نمایند. اما در این میان تهیه مدارکی چند نیز ضرورت داشته و باید در روز ثبت نام حضوری دکتری بدون آزمون پردیس همراه خود ببرید. مدارکی همچون عکس پرسنلی، اصل شناسنامه فرد متقاضی و همچنین فتوکپی از صفحات آن، گواهی نامه کارشناسی ارشد، کارت ملی دانشجو همراه با کپی پشت و روی آن و همین طور ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد در زمان ثبت نام حضوری دکتری بدون آزمون پردیس الزامی است.

تکمیل ظرفیت دکتری بدون کنکور پردیس

دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی هر ساله برای تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه ها از جمله دانشگاه پردیس در هر سال تحصیلی برگزار می شد. اما از سال گذشته یعنی سال 97 تاکنون دیگر شاهد اجری این طرح مهم نیستیم. اما در مورد عدم برگزاری آن در طی سال های پیش رو نمی توان نظر قطعی صادر کرد و همچنان باید منتظر بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری یا عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری بدون کنکور پردیس در طول سال های آینده می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس برقرار کنید. 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج دکتری بدون کنکور پردیس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون پردیس بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با نتایج دکتری بدون آزمون پردیس با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *