اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس

نتایج ارشد بدون کنکور پردیس

 


نتایج ارشد بدون کنکور پردیس

علاوه بر اجرای طرح بدون آزمون برای مقاطع کاردانی و کارشناسی، در مقطع کارشناسی ارشد نیز شاهد پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور هستیم. بنابراین، افراد می توانند بدون هیچ مشکلی و با پرداخت مبلغی به عنوان شهریه در هر ترم تحصیلی، به تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه های پردیس خود گردان در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند. البته تحصیل و ثبت نام در ارشد بدون کنکور پردیس با شرایط و ضوابط خاصی همراه بوده که در صورت عدم رعایت، فرصت تحصیل در ارشد بدون کنکور پردیس به افراد داده نمی شود.  پذیرش بدون کنکور پردیس به دو صورت انجام می گیرد. اولین نوع مختص دانشجویان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی بوده که افراد با دارا بودن شرایطی خاص می توانند تحصیلات خود را در ارشد بدون کنکور پردیس ادامه دهند. اما نوع دوم تنها به پردیس های دانشگاه شناخته شده ای چون دانشگاه شریف و دانشگاه تهران اختصاص داشته و پذیرش دانشجو در مقطع ارشد، مطابق سوابق تحصیلی متقاضیان صورت می گیرد. مقاله حاضر را به بحث در مورد نتایج ارشد بدون کنکور پردیس اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در ارتباط با نتایج ارشد بدون کنکور پردیس به دست آورید.
همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه هنر تهران را مطالعه نمایید.

نحوه اعلام نتایج ارشد بدون کنکور پردیس

اعلام نتایج ارشد بدون کنکور پردیس با توجه به نحوه پذیرش به دو صورت به اطلاع دوستان داوطلب می رسد. به این صورت که اگر افراد از طریق شرکت در طرح استعداد درخشان برای تحصیل در ارشد بدون کنکور پردیس اقدام کرده باشند، امکان مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور برای آن ها در سایت دانشگاه پذیرش کننده وجود دارد. اما در صورت پذیرش براساس سوابق تحصیلی، قضیه کاملاً متفاوت است، به این معنی که در صورت قبولی از طرف دانشگاه با داوطلب تماس گرفته می شود.
مشاورین آیدانیتو پاسخگوی شما در زمینه نحوه و زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه پردیس هستند. پس با آن ها تماس بگیرید.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون کنکور پردیس

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بدون کنکور پردیس ، در صورت پذیرش از طریق دوره های استعداد درخشان، در سایت دانشگاه مورد پذیرش اطلاع رسانی می شود. اما در صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، احتمالاً در زمان تماس با داوطلب از جانب دانشگاه برای اعلام قبولی این موضوع را به عرض وی می رسانند.

مدارک ثبت نام حضوری ارشد بدون کنکور پردیس

هر یک از داوطلبان پذیرفته شده در ارشد بدون کنکور پردیس ، پس از اعلام نتایج کنکور ارشد پردیس باید نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی اقدام فرمایند. مدارک لازم جهت ثبت نام در این دانشگاه ها شامل 6 قطعه عکس، اصل و کپی کارت ملی متقاضی، اصل و کپی شناسنامه فرد قبول شده، مدرک کارشناسی در رشته های مختلف تحصیلی و ریز نمرات مقطع کارشناسی است. دقت کنید که در زمان ثبت نام حضوری در مرکز دانشگاهی محل قبولی، تمامی مدارک خواسته شده را به همراه داشته باشید.

شرایط شرکت در کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس

شرکت در ارشد بدون کنکور پردیس منوط به داشتن شرایطی چند برای هر فرد است. برای آشنایی با شرایط عمومی و اختصاصی در نطر گرفته شده برای ثبت نام ارشد بدون کنکور پردیس با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. مشاوران آیدانیتو شرایط کامل تحصیل در ارشد بدون کنکور پردیس را به طور کامل برایتان برمی شمرند. 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج ارشد بدون کنکور پردیس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور پردیس 98 بزنید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با نتایج ارشد بدون کنکور پردیس با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *