آیدانیتو > میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد
بدون کنکور

میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد

میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد

میکروبیولوژی دانش شناخت میکروارگانیسم ها است. افراد متفکر و علاقه مند به جستجو بسیار به سمت رشته میکروبیولوژی کشیده می شوند. رشته میکروبیولوژی در برخی از دانشگاه ها بدون کنکور ارائه می شود و علاقه مندان به آن می توانند مسیر خود را انتخاب کنند و در کنکور سراسری شرکت نکنند. اما چگونه می توان در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد ثبت نام کرد؟ کدام یک از واحدها و دانشگاه های آزاد میکروبیولوژی بدون کنکور را ارائه می دهند؟ با مطالعه این مطلب اطلاعات جامعی پیرامون میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد کسب کنید.

معرفی رشته میکروبیولوژی

در میکروبیولوژی، میکروارگانیسم ها یا همان جانداران بسیار ریز، به مانند ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرند. در این علم تلاش می شود تا با شناخت بهتر میکروارگانیسم ها و یافتن ویژگی های  مفید و مضرر آن ها، بهبودی در زندگی انسان ها، گیاهان و حیوانات ایجاد شود. میکروبیولوژی در بسیاری از علوم کاربرد دارد به مانند علم پزشکی، صنعت و علوم مواد غذایی.
افرادی که مایل به تحصیل در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد هستند باید ویژگی های یک میکروبیولوژیست را داشته باشند. دارا بودن ویژگی های فردی مناسب با رشته  تحصیلی به شما کمک می کند تا مراحل ترقی و پیشرفت را سریع و آسان طی کنید. حافظه خوب و ذهنی جستجو گر، دارای قدرت تجزیه و تحلیل، صبوری، دقت و توجه بالا به جزئیات و توانایی کار گروهی از ویژگی های یک میکروبیولوژیست است.

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد

حال که با رشته میکروبیولوژی آشنا شدید و آن را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کرده اید، لازم است با نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد آشنا شوید. برای ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد لازم است در زمان ثبت نام به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید و تمامی مراحل ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد را طی کنید.

زمان ثبت نام میکروبیولوژی دانشگاه آزاد

ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد دو بار در سال صورت می گیرد. یک بار نیمسال اول که ثبت نام آن از اواسط مرداد ماه آغاز می شود و در اوایل مهر ماه به اتمام می رسد. یکبار هم در نیمسال دوم که ثبت نام در دی ماه انجام می شود. در هر یک از این دو نیمسال شما می توانید برای قبولی در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد تلاش کنید.

ثبت نام و انتخاب رشته میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد

ثبت نام و میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد انجام می شود. بعد از ورود به سایت ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه کنید تا از رشته های ارائه شده و واحدهای پذیرنده میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد مطلع شوید. پس از طی کردن مراحل ثبت نام که شامل وارد کردن اطلاعات شخصی شماست، لازم است به انتخاب رشته بپردازید. برای انتخاب رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد، شما می توانید تمام واحدهای ارائه دهنده میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد را انتخاب کنید. همچنین می توانید به انتخاب سایر رشته ها نیز بپردازید. در هنگام انتخاب رشته بسیار دقت کنید زیرا امکان تغییر رشته و گرفتن انتقالی بعد از قبولی در میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد وجود ندارد.

دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد

رشته میکروبیولوژی جز رشته های برتر دانشگاه آزاد محسوب می شود. تعداد دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد محدود است. در ادامه برخی از دانشگاه های پذیرنده دانشجوی میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد را آورده ایم.

بنابشهرکرددامغانقم
صوفیانمسجد سلیمانزنجانگرگان
مرندهیدجکازرونخرم آباد

اگر زمان ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد را از دست داده اید می توانید در تکمیل ظرفیت بدون کنکور شرکت کنید.
برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

 

3 دیدگاه در “میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد

  1. AminI گفت:

    سلام من سهمیه منطقه ۳ دارم با معدل کتبی ۹/۶۷و معدل کل ۱۴/۳۳امکان قبولی میکروبیولوژی دانشگاه غیر انتفاعی رو دارم؟؟

  2. ناشناس گفت:

    0.5

Average
5 Based On 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *