دکتری

میزان شهریه دکتری شبانه امیرکبیر چقدر است؟

شهریه دکتری شبانه امیرکبیر






میزان شهریه دکتری شبانه امیرکبیر چقدر است؟

دانشگاه امیر کبیر از جمله با سابقه ترین و بهترین مؤسسات آموزش عالی در حوزه مهندسی و فنی به شمار می رود دانشگاهی که در طول سال های متمادی فعالیت مستمر خود علی الخصوص پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیشتر از سی هزار نفر دانش آموخته فنی و مهندسی خدمات بسیار گسترده ای را در راستای اهداف آموزشی عالی و پژوهشی کشور ارائه داده است. باید عرض کنیم که دانشگاه امیر کبیر نیز همانند سایر دانشگاه های موجود در ایران اقدام به جذب دانشجو در مقاطع مختلف از جمله مقطع دکتری نیز می کند. به علت اطلاع دانشجویان از میزان شهریه دکتری شبانه امیر کبیر موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با شهریه دکتری شبانه امیر کبیر اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در ارتباط با شهریه دکتری شبانه امیر کبیر به دست آورید.

شهریه دکتری شبانه امیرکبیر

بعد از مشخص شدن نتایج اولیه کنکور دکتری سراسری نوبتی هم باشد نوبت به انتخاب رشته های تحصیلی مختلف از جمله دکتری شبانه دانشگاه امیرکبیر است. از این رو افرادی که موفق به اخذ رتبه ضروری برای انتخاب رشته های مقطع دکتری دانشگاه امیرکبیر شده اند بدون هیچ مانعی می توانند انتخاب رشته دکتری شبانه امیرکبیر شرکت داشته باشند. موضوع مهمی که در اینجا از اهمیتی اساسی برخوردار است موضوع شهریه دکتری شبانه امیرکبیر است که اطلاع از آن برای هر داوطلب مایل به ادامه تحصیل در شبانه دکتری امیرکبیر واقعاً مهم و ضروری به نظر می رسد.

نحوه محاسبه شهریه دکتری شبانه امیرکبیر

شهریه دکتری شبانه امیرکبیر دو قسمت شهریه ثابت و شهریه متغیر را شامل می شود. به علت در نظر نگرفتن شهریه ای مصوب برای دانشجویان دکتری شبانه توسط وزارت علوم و محول کردن تعیین میزان این شهریه به عهده دانشگاه های سراسری به طول معمول مبلغ شهریه دکتری شبانه امیرکبیر در سایت خود دانشگاه پیدا می شود. شهریه دکتری شبانه امیرکبیر برای تمامی گروه های آزمایشی ارائه شده در این دانشگاه و در مقطع دکتری یکسان است و این گونه نیست که برای هر گروه آزمایشی مقدار متفاوتی شهریه دکتری شبانه امیرکبیر در نظر گرفته شده باشد. در اینجا و طی جدولی به ذکر میزان شهریه دکتری شبانه امیرکبیر برای شما می پردازیم.

گروه آزمایشی

مبلغ شهریه ثابت

مبلغ شهریه متغیر برای هر پروژه و واحد درسی

هزینه آزمون جامع

هزینه تصویب پروپوزال

کلیه گروه های آزمایشی

56100000

95100000

24100000

24700000

کلیه مبالغ ذکر شده در بالا به ریال نوشته شده اند.

نکته قابل ذکر این که مبلغ شهریه دکتری شبانه امیرکبیر نوشته شده در بالا بر طبق نرخ شهریه دکتری شبانه امیرکبیر در سال تحصیلی 97 نوشته شده است. و در حال حاضر اطلاعات موثق و کاملی از نرخ روز شهریه دکتری شبانه امیرکبیر در سال تحصیلی 98 در اختیار نداریم جهت کسب اطلاعات موثق در رابطه با نرخ شهریه دکتری شبانه امیرکبیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. فقط این نکته مهم را در رابطه با شهریه دکتری شبانه امیرکبیر مد نظر داشته باشید که نرخ شهریه دکتری شبانه امیرکبیر در سال 98 در مقایسه با سال گذشته با افزایش روبروست. در واقع مبلغ شهریه دکتری شبانه امیرکبیر هر ساله بالاتر می رود.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مبلغ شهریه دکتری شبانه امیرکبیر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری شبانه امیرکبیر ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *